Dagens status för Bulten (uppdateras fortlöpande)

Och där kom det.

O nu är den bättre än på länge! För att inte tala om vägarna mot Torö idag, nyspolade och rena! :Bugar

Mängder av traktorer ute på vägarna dock som kör ut från de mest oväntade ställena (eller ja, att de rullar ut från åkrar kanske eg. inte är helt oväntat :gnissla) Nåväl, tänka sej lite för...

Bajs längs bulten, snutar i hörnen och ordentligt med grus längs Pålamalmsvägen.

Stort tack till dig som viftade som ett jävla cp på Bultenrakan vid 18-tiden, jag är skyldig dig en latte på Rosen! :Bugar

Lastbilarna har gått skytte trafik där idag med blå lera på släpen. Där av att den är skitig.

Körde på Bulten idag, se upp, dom har lagat vissa småhål med oljegrus,
och gruset har inte satt sig helt och hållet ännu.

BW

Fin å trevlig idag, lite dammig på dom vanliga ställena å fartkamerorna var på under dagen!

En traktor eller liknande hade svängt upp på vägen och dragit med sig en dj-vla massa dynga upp på ett ställe...värst i körfältet i riktningen mot Tungelsta, en bit efter T-korset mot Tullinge.

bulten var riktigt fin idag. var bara på ett ställe det var lite tvivelaktigt, men det kom jag på efter att jag brassat förbi. såg ut som något gått av vägen o de försökt dra tillbaka det till vägen... dvs riktigt lerigt. ett par kurvor och nedförsbacke efter bed & breakfasten.

nedförsbacke o sen chikan direkt efter, där.....

Det är en sommarjobbare som har klippt diket längst bulten i dag massa skit på vägen jord grus mm

Va nog samma pucko som klippte på vägen ut mot årsta havsbad, trodde det va omöjligt o dra upp så mycket skit på vägen men tydligen inte :mad:

Är det fortfarande skit på bulten?
Funderar på att dra dit idag, har aldrig kört där förut.
Åker från Täby, någon som är sugen på att åka med?

Då var Bulten avklarad! Perfekt väder och underlaget var godkänt! :yoparty

Kan varna lite för att lastbilarna genar ganska mycket i de skarpa kurvorna, var lite lösgrus och jord i de kurvorna. Och vid grustaget runt 9 km in från Tungelstavägen så är det ett tunt skikt med damm och jord. :crash

Lera i backen ner mot fotokurvan. Tat lugnt när ni kommer ditt.
Å andra sidan så känner ni lukten.

O så stinker det koskit utmed halva bulten! :mad:

Se upp!! Väntande polis med blåljus i mitten av bulten, håll sub-200! Höll på att åka dit mitt i knäskrapet!$£$!!!

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla