Dagens m1ckebild..

Grusigt som fan idag tyckte jag.

Sen höll de på att kapa träd vid avåkningszonerna närmast Rosenhill. Vänligt av "dem".

När kom varningsskyltarna om "farlig mcväg" upp? Körde en Triumph idag så jag såg saker jag aldrig tidigare sett... Bed & breakfast, grus, blomsterhögar & dyligt:va Ett kors verkade saknas däremot...

Vilken superbild Mr.One-shot!!:) Tar du verkligen bara en bild åt gången? Jävligt grymt isf..

Idag var ett litet undantag .. hade multi inställt men använde det inte hela tiden .. några serier blev det .. men målet är ett tryck en bild ;)
(resten är på g)

@Lasse .. :glömdet

Äsch då..det är Abbes fru som kallar honom för mr.one-shot,,
fan,grabben e ju gammal :tungan

:rofl

Idag var ett litet undantag .. hade multi inställt men använde det inte hela tiden .. några serier blev det .. men målet är ett tryck en bild ;)
(resten är på g)

@Lasse .. :glömdet

Grymt iaf.. Jag fattar inte hur ni kan få så bra bilder när ni bara står typ 5-10 meter bort:Bugar

mc9emp.jpg

Coolt.. Tack:)

Säg vem det är!:mad:

Men jag måste erkänna att jag har haft lite av en formsvacka senaste veckorna:( Men vad gör det när säsongen är över och bilderna räknas:fakta

100km/h på 70-väg är det väl ändå reglerna? :va

Åh nej, 100kmh är alldeles för fort för mig:gnissla Det är bara hårda bombarkillar som typ du och Nilax som bombar i dem farterna:näsblod

Tack Lasse för bilden, riktigt fin:) La du märke till att det bara blev en förbi passering? Hade fått förvarning av Piff och Puff att du stod där och när du fotar räcker det med ett varv för en bild:tummenupp Trevligt att träffas igen:)

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien