Bilder: 257GP 090617

Conseal

På avstånd är allt vackert
Gick med
19 Mar 2007
Hoj
Honda VFR800 -02
Bilder: 257GP 090617 (Bulten)

Halvtaskig utdelning idag men inte så pjåkigt ändå .. rensade snällt .. :tungan

Smakprov såklart

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

Här var det RIKTIGT hårigt .. mellan dessa 2 har det precis passerat en vit skåpbil där föraren garanterat fick hjärtinfarkt .. kan nästan tänka mig att det blev en rejäl bajsrand i skinnstället på föraren av den oranga hojen ..
Köp en lott :yoparty :tummenupp (skönt att det gick bra)
5.jpg

Bilderna hittas som alltid i galleriet HÄR!!! :yoparty :banana

Last edited:
riktigt fina bilder som vanligt :)
Gillar andra bilden på suzukin lite xtra;) härlig känsla i den :P

Passar på att fråga, kör du alla inställningar på kameran manuellt?

riktigt fina bilder som vanligt :)
Gillar andra bilden på suzukin lite xtra;) härlig känsla i den :P

Passar på att fråga, kör du alla inställningar på kameran manuellt?

Brukar köra med slutarprio .. och ibland auto vitbalans. Jjuset växlar så mycket att helt manuellt blir för meckigt.

BTW! När jag åkte hemåt så var det några som plåtade vid börja av fältet .. fastnade jag ? ;)

Otroligt "Conseal" du är inte bara duktig med kameran, du är snabb med att slänga upp bilderna är också ;)

Kändes riktigt kul att efter en kanondag på hoj dessutom få se sej själv på bild... "In Action"

Tusen tack :tummenupp

(röd/vit R1a)

Grymt fina bilder. Bra jobbat hörru du! Jag gillar första bilden mest ^^

Man tackar. Du tog min första "skrap-bild" och sen så fick jag en härlig bakgrundsbild me :tummenupp

17 juni 2009#8.jpg

Hörde du förresten några konstiga ljud ifrån min hoj som du kan komma ihåg? Jag körde med öronproppar men jag tyckte att jag hörde det typiska "backljudet" hela tiden,ljudet man får när man backar med bil.

Last edited:
Hörde du förresten några konstiga ljud ifrån min hoj som du kan komma ihåg? Jag körde med öronproppar men jag tyckte att jag hörde det typiska "backljudet" hela tiden,ljudet man får när man backar med bil.

Hörde inte något som jag reagerade på ... (sent svar men min lina dog igårkväll)

Äntligen fastnade man på bild..:)

Stort tack!

Bifogat

• DSC_2165.jpg
    DSC_2165.jpg
    58.3 KB · Visningar: 102
Snygga bilder! Bra jobbat! :tummenupp

Bilderna högst upp i tråden var helt sjukt bra!

Här var det RIKTIGT hårigt .. mellan dessa 2 har det precis passerat en vit skåpbil där föraren garanterat fick hjärtinfarkt .. kan nästan tänka mig att det blev en rejäl bajsrand i skinnstället på föraren av den oranga hojen ..
Köp en lott (skönt att det gick bra)
Ingen annan som reagerat? Hur fan gick det till??? Låter ju helt sjukt! :näsblod

Ingen annan som reagerat? Hur fan gick det till??? Låter ju helt sjukt! :näsblod

Hojarna kom från Tungelstahållet och över krönet på väg ner mot åkern med bajsdammen (krönet som den gula sukkan på bilden i tråden precis passerat)och den oranga fick HELT fel spår och va över hela vägen till "fel" vägren. Hade bilen kört lite fortare hade de frontat .. hojen lite fortare så hade jag blivit kapad på mitten eller ngt.

Hojföararen var märkbart skakad då han krypkörde en bit längst "fel" vägren och samlade sig lite .. bilen fortsatte ..

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT