Dagens känga !!

• Thread starter Thread starter sportbike
  • Start date Start date

sportbike

Guest
Vill jag ge till den bilförare som lämnade sin fil, hängde på tutan och körde så nära oss han kunde.
Jag hade stannat på motorvägen för att hjälpa en hojåkare med soppatorsk, han hade stått en timme utan att någon stannat.
Givetvis måste nån jävla saftpanna visa sitt missnöje på nåt sätt.
Vad saftpannan inte vet, är att jag har reg-numret.
Förr eller senare står han där själv och behöver hjälp.

Jag skulle så hemskt gärna vilja höra deras motivering till varför dom gör sådär!

Jag råkade bromsa omkull mig i något halt i hisnande 20kmh inne i Stockholm för nått år sen. Jag hann inte sluta glida innan bilistjävlen bakom mig hängde sig på tutan! Han ska vara glad att jag vill förbli ostraffad för misshandel :mad:

ring upp han och ifrågasätt, alternativt åk dit och prata med honom

Ring upp och förklara att man inte gör sådär.
Där deras föräldrar misslyckades i deras uppfostran får andra ta vid.

Ok, imorrn ska jag ringa upp honom, åka dit och skälla, sparka på hans bil, ägga hans hus sedan jag tagit lugnande, och sen sätta ut varningstriangeln.
Fick jag med allt?

Ok, imorrn ska jag ringa upp honom, åka dit och skälla, sparka på hans bil, ägga hans hus sedan jag tagit lugnande, och sen sätta ut varningstriangeln.
Fick jag med allt?

Glöm inte att skriva o berätta om det på SH efteråt.

Ring upp honom, förklara vad som hade hänt och varför ni stod där och fråga sen om han fortfarande tycker att hans uppförande var bra.

Jag tycker vi "bombar" hans hus i sann SH-anda! Alltså med varv-tider runt hans kvarter. Vinnaren får göra en fuck-you-burnout på hans trapp :tummenupp
Sen är alla kompisar igen

Ring upp honom, förklara vad som hade hänt och varför ni stod där och fråga sen om han fortfarande tycker att hans uppförande var bra.

Håller med, förmodligen faller han i gråt (cp-gråt till och med) och så kommer man inte kunna höra vad han säger för att han gråter, snorar och dregglar så mycket. När han väl inser vad som egentligen hade hänt, uj uj.

Håller med, förmodligen faller han i gråt (cp-gråt till och med) och så kommer man inte kunna höra vad han säger för att han gråter, snorar och dregglar så mycket. När han väl inser vad som egentligen hade hänt, uj uj.

Precis, och när han är som sårbarast och inte ser nåt för alla tårar så drar man dit och ger den jäveln ett nakCskått!:yoparty Straxt efter att man satt kjettingen i takCet på hans bil då då.

Det är dom där människotyperna som är farliga, dom tycker sig ha rätt att justera andras "misstag" och kan ställa till med precis vad fan som helst.

Bilade upp till Pite idag med familjen och körde om en personbil som låg bakom en husbil på ett ställe där det var nedsatt fart, visst gick det lite fortare än skyltningen men sikten var bra osv.

Tror ni inte att den jäveln blinkar vänster precis när jag påbörjat omkörningen!? Han skulle inte köra om och det gick inte svänga vänster (E4:an) utan han försökte skrämma mig så jag skulle avbryta omkörningen. Hade jag kört hoj hade jag blivit riktigt förbannad, han hade lika gärna kunnat börja preja mig av samma anledning...:mad:

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park