Dagens Jippie! ...sen nere tot

• Thread starter Thread starter IronMike
  • Start date Start date

IronMike

Guest
Blev överlycklig.... 13 rätt på vm-stryktipset :hihi :tungan :) :tuttar

..ser mina drömmar förverkligas, köpa dittan å dattan, å leka allan på krogen imorrn.

Sen kollar man vinsten då:

13 rätt 2 461 st 1 154 kr

:mad: :4skrika

Sular mobilen i väggen av ren ilska....nu är den trasig för gott!!!!!!!!! Sen ber jag en tjej att dra åt helvete på telefon som undra om jag å nåra kompisar ville gå på efterfest :4skrika :fatta!

Jag GICK BACK på 13 rätt :3freak

mobilen kosta 4 lax, systemet kosta 500 spänn =(

nu ska jag supa ner mig, adjöss...

blir borta minst ett dygn - tydligen får man ingen 13-rätt tröjja det är respekt heller. Tycker så jävla synd om mig själv nu....

:öl :dricka :gråta

vm kan dra åt helvete.... å midsommar också, fy faan

Last edited:
Paradoxy skrev:
2257490 Lider med dig... :rofl
Mår sjukt dåligt..

Måste nästan starta en tråd, hur man mår bättre...men då blir inte moderatorerna glada på mig, dom tycker jag skriver för mkt på natten :3freak men fan, på dan åker man hoj ju.

IronMike skrev:
2257492 Mår sjukt dåligt..

Måste nästan starta en tråd, hur man mår bättre...men då blir inte moderatorerna glada på mig, dom tycker jag skriver för mkt på natten :3freak men fan, på dan åker man hoj ju.

Jag kan göra det åt dig om du vill :krama

Paradoxy skrev:
2257498 Jag kan göra det åt dig om du vill :krama
Hehe shoot...men de finns en risk att bli bannad då, jag blir bannad nån gång i veckan, å precis lagom bannad till att man verkligen behöver logga in för att kolla ett pm eller så :huvet

IronMike skrev:
2257499 Hehe shoot...men de finns en risk att bli bannad då, jag blir bannad nån gång i veckan, å precis lagom bannad till att man verkligen behöver logga in för att kolla ett pm eller så :huvet

Jag har redan blivit det en gång, så vi skippar det. Borde sova, ska upp om sex timmar :(

Paradoxy skrev:
2257503 Jag har redan blivit det en gång, så vi skippar det. Borde sova, ska upp om sex timmar :(
Fifan... jag har ställt klockan på 16, då börjar vm-sändningarna. Då knäcks första ölen. Hatar vm efter 13 rätt fiaskot, men måste se matchen :3freak

IronMike skrev:
2257506 Fifan... jag har ställt klockan på 16, då börjar vm-sändningarna. Då knäcks första ölen. Hatar vm efter 13 rätt fiaskot, men måste se matchen :3freak

Glöm inte att satsa lite på matchen. :gnissla

NATT!

IronMike skrev:
2257514 De gjorde jag nyss på unibet :tummenupp

2-1 till Düskland jaa, 100 kr på det.

:4skrika

Jag säger det igen Ironmike... Du förgyller mina dagr här på SH!!!! Dina inlägg kan vara så jävla sjukt roliga ibland...... :Bugar :Bugar :Bugar :Bugar

Dregen skrev:
2264178 Jag säger det igen Ironmike... Du förgyller mina dagr här på SH!!!! Dina inlägg kan vara så jävla sjukt roliga ibland...... :Bugar :Bugar :Bugar :Bugar
Ja spika ett X i matchen Italien-Australien..denna gången gick det nästan värre (kunde iaf), jag var nära på att hoppa sönder ett glasbord i vardagsrummet :huvet

Jag ska inte spela mer på tipset.

Lagt in limit på unibet, så där kan jag inte spela mer på en månad :banana :3freak :4skrika

Jesper Cronelid skrev:
2264979 Välkommen till 13-klubben iallafall Mike :tummenupp

Och man får ingen tröja.. Utan man Får köpa en :näsblod
Ja jag vet :huvet ..men du får inte rätt till att köpa tröjja om det är vm-stryktipset, utan annars, när det är ligaspel...

:argpådato :(

köpte du tröjjan ?

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!