Dagens insamling - hinkmannen

Okej förstår, hur ska jag göra då?

Förstår om folk inte tror på allt som sägs på internet. Skulle inte själv alltid göra det. Men detta är sant och jag vill gärna visa det för er. Berätta hur :)?

Tja, utredningsnummer på utredningen mot honom för att han jävlas med sin flickvän?

Jag tycker vi köper nåt fint nåt någon tant som blivit krengt istället

Hon har inte än anmält honom för det. Hon kontaktade polisen när han sa att han skulle ta sitt liv. För kanske 5e gången

Skicka en bild på flickvännen så tror vi dig!

mcdonalds-fat-women.jpg

Hur vill ni att jag ska bevisa det? En printscreen på ett sms där han nyss önskade livet ur sitt ex? Det skickade han för en liten stund sen.

Vadå, är du där å geggar nu LR? :slicka
Förresten, vad är det för mobiltelefon man kan ta skärmdump på? :confused:

Hur går det med insamlingen???:confused:

Tänk att en kille som var snabb att ta till våld använder våld, eller hot, även i andra sammanhang.:skrämd

fattar inte varför folk nu ska fega ur insamlingen. Om ni nu tycker att det var en hedervärd insats han gjorde så har väl knappast det förändrats för att han ger sig på sin flickvän???

Om man anser att våld är bra så får man väl acceptera att man kommer att dela åsikt med kvinno- och barnmisshandlare? Knappast någon nyhet. Dessutom är det säkert som Amen i kyrkan att om ni frågade killen skulle han säga att våld är fel (Med vissa undantag givetvis!) och att han inte ser sig själv som en våldsman, han slår trots allt bara de som förtjänar det.

I detta fallet var han ju en hjälte som inte fega som alla andra som knyter näven i fickan utan han knöt den till den eftersträvansvärda knogmackan och gjorde det som vi fegisar inte vågar göra. Han är ju bara en motvillig riddare i kampen för den goda saken och ändamålet helgar ju medlen.

Konstigt bara att han halkade från den goda sidan till den onda så snabbt. Tur att ni som hejade på honom inte tillhör den lättledda, lurade PK-hopen som inte vet hur det egentligen fungerar i verkligheten.

Jag konstaterar dock att min foliehatt börjar kännas skön och är att föredra framför en dumstrut. :cpparty

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt