Hur går det med insamlingen???
Tänk att en kille som var snabb att ta till våld använder våld, eller hot, även i andra sammanhang.
fattar inte varför folk nu ska fega ur insamlingen. Om ni nu tycker att det var en hedervärd insats han gjorde så har väl knappast det förändrats för att han ger sig på sin flickvän???
Om man anser att våld är bra så får man väl acceptera att man kommer att dela åsikt med kvinno- och barnmisshandlare? Knappast någon nyhet. Dessutom är det säkert som Amen i kyrkan att om ni frågade killen skulle han säga att våld är fel (Med vissa undantag givetvis!) och att han inte ser sig själv som en våldsman, han slår trots allt bara de som förtjänar det.
I detta fallet var han ju en hjälte som inte fega som alla andra som knyter näven i fickan utan han knöt den till den eftersträvansvärda knogmackan och gjorde det som vi fegisar inte vågar göra. Han är ju bara en motvillig riddare i kampen för den goda saken och ändamålet helgar ju medlen.
Konstigt bara att han halkade från den goda sidan till den onda så snabbt. Tur att ni som hejade på honom inte tillhör den lättledda, lurade PK-hopen som inte vet hur det egentligen fungerar i verkligheten.
Jag konstaterar dock att min foliehatt börjar kännas skön och är att föredra framför en dumstrut.![]()
Blockflöjten #1 har yttrat sig och nära nog alla SH's kommunister har gillat inlägget.
För övrigt rekommenderar jag dig att läsa artikeln, eftersom du tror att någon blivit slagen. Ute på millimeter-tunn is som vanligt alltså.