Dagens insamling - hinkmannen

Ärligt, du tillhör kategorin människor som tycker det är synd när en förortstönt får en hink vatten på sin ny-stulna jacka väl?

Ärligt, du tillhör kategorin människor som tycker det är så djävla rätt att en förortstönt får en hink över sig att du vill skramla ihop pengar till en än mer tragisk, kvinnotrakasserande pundare. :)

"- You're either with us, or against us!" :mad:

Jaha, då sket sig den insamlingen då.

Men är det någon som VET att hinkturken är en gris, eller blåser ni av insamlingen bara på lösa rykten?

Ärligt, du tillhör kategorin människor som tycker det är så djävla rätt att en förortstönt får en hink över sig att du vill skramla ihop pengar till en än mer tragisk, kvinnotrakasserande pundare. :)

"- You're either with us, or against us!" :mad:

Jag vet inte om han är en kvinnotrakasserande pundare, men det glädjer mig att du tillmäter prulle's uppgifter sådan tyngd att du bildar dig din uppfattning enkom på dem.

Om han är en kvinnotrakasserare, vilket jag inte vet varken nu och i synnerhet inte då jag startade tråden, så verkar det dumt att ge honom pengar. Om han är en vanlig kille som vart lack på en störig snorvalp så förtjänar han stålarna. Så tycker jag, och jag misstänker att du inte tycker han ska ha stålar oavsett eftersom han inte startade en Facebook-grupp om utanförskap istället för att hälla lite vatten på en ligist.

Jaha, då sket sig den insamlingen då.

Men är det någon som VET att hinkturken är en gris, eller blåser ni av insamlingen bara på lösa rykten?

Två av varandra oberoende källor räcker väl .. Dessutom jobbar han ju på McDonalds :rolleyes:

Tragiskt att ni samlar in pengar till ett svin. Daniel är en riktig idiot som inte förtjänar annat än stryk! Och nu syftar jag inte på det med vatten hinken. Han är en person som trakasserar kvinnor. Och det någon skrev innan om kontakt med polisen stämmer!

Tragiskt att ni samlar in pengar till ett svin. Daniel är en riktig idiot som inte förtjänar annat än stryk! Och nu syftar jag inte på det med vatten hinken. Han är en person som trakasserar kvinnor. Och det någon skrev innan om kontakt med polisen stämmer!

Jahapp, å vem e du då? :)

Ere kårv gubbe kanske :gnissla

då tycker jag att vi lägger potten till första härifrån* som kastar en ny hink vatten på valfri störande person

*förutsättning för att få potten är även att man inte är kvinnotrakaserare

Jag fick reda på denna tråd när jag blev kontaktad via Flashback, då jag hade skrivit i den tråden där. Jag reggade mig endast för att skriva i denna tråd.

Att någon av er tror att jag skulle vara han som fick vatten över sig är bara lustigt! Alla här inne vet att killen som fick det över sig förtjänade det. Han var inte oskyldig och satt inte och delade en läsk med sin kompis.

Men däremot Daniel som kastade hinken med vattnet, han är ett riktigt svin. Flera källor här säger samma sak. Alltså inte bara jag.
Och det stämmer att han trakasserar sitt ex med sms varje dag och håller fortfarade på.

Om ni vill stödja en sån person så får ni göra det. Men ni bör veta vilken person det är. Han har absolut inte rent mjöl i påsen!
Och ja, polisen har varit i kontakt med han för han hotade sitt ex med att ta sitt liv om de inte blev tillsammans igen.

Jag fick reda på denna tråd när jag blev kontaktad via Flashback, då jag hade skrivit i den tråden där. Jag reggade mig endast för att skriva i denna tråd.

Att någon av er tror att jag skulle vara han som fick vatten över sig är bara lustigt! Alla här inne vet att killen som fick det över sig förtjänade det. Han var inte oskyldig och satt inte och delade en läsk med sin kompis.

Men däremot Daniel som kastade hinken med vattnet, han är ett riktigt svin. Flera källor här säger samma sak. Alltså inte bara jag.
Och det stämmer att han trakasserar sitt ex med sms varje dag och håller fortfarade på.

Om ni vill stödja en sån person så får ni göra det. Men ni bör veta vilken person det är. Han har absolut inte rent mjöl i påsen!
Och ja, polisen har varit i kontakt med han för han hotade sitt ex med att ta sitt liv om de inte blev tillsammans igen.

Ok. Nu kan du fortsätta skriva på Flashback istället?

Det här torde avgöra att ryktet är sant. Jag menar om man inte kan lita på en anonym person som precis har reggat sig efter att ha läst en tråd på Flashback så kan man ju inte lita på någon...:gnissla

Det här torde avgöra att ryktet är sant. Jag menar om man inte kan lita på en anonym person som precis har reggat sig efter att ha läst en tråd på Flashback så kan man ju inte lita på någon...:gnissla

Jag tycker att det räcker att man använder internet. Allt som står på internet är nämligen sant har jag läst, och det ger då sig självt att allt man skriver är sant.

Detta bevisas icke minst på denna site varje dag!

Hur vill ni att jag ska bevisa det? En printscreen på ett sms där han nyss önskade livet ur sitt ex? Det skickade han för en liten stund sen.

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt