Dagens HJÄLTE!!!

...att koppla en best genom en dörrspringa, när fanskapet gläfser och vill bitas... jösses... :brinnerup

Jag hade dj-a mig hållt dörren stängd!! Och låst!! Man har väl sett filmen Cujo....

Hjälmen av för Rebex :tummenupp

känner rebecca och hon brinner verkligen för alla hundar. det är samma brud som var med i big brother och vart super glad när de tog in hennes pitbull blandning Ludde in i huset.

ska ge henne lite ryggdunkar nu på msn :)

Supernice jobbat...:tummenupp:tummenupp:tummenupp
Gissa vilken däckfirma på Lundavägen jag jobbar på??:gnissla:gnissla:huvet

känner rebecca och hon brinner verkligen för alla hundar. det är samma brud som var med i big brother och vart super glad när de tog in hennes pitbull blandning Ludde in i huset.

Va?? :va Artikeln är om Rebex.

RebeX har aldrig varit med i Big Brother ....:va

Rebecca Johansson var väl personen som fångade in de lösspringande hundarna som tillhörde ett vaktbolag?

Ser inget i artikeln om rebex, om nu inte rebex är denna persons nickname här på sh. Om nu så är fallet blandar jag ihop dessa två Rebeccor.

Rebecca Johansson var väl personen som fångade in de lösspringande hundarna som tillhörde ett vaktbolag?

Ser inget i artikeln om rebex, om nu inte rebex är denna persons nickname här på sh. Om nu så är fallet blandar jag ihop dessa två Rebeccor.

finns väl fler rebecka johansson i sverige än hon i stockholm. denna artikel är i Malmö för det första och för det andra så handlar den om Rebecka Johansson "Rebex" härifrån skåne.

:D

Rebecca aka REBEX PÅ SH!!! på K:s konto:

Vad vet ni om det, jag kanske visst varit med i Big Brother!! Och jag ÄLSKAR Ludde! Han är min ögonsten och världens finaste hund! Gör inget att han e lite skeptisk mot främliongar och gärna nafsar folk i ansiktet, han e söööööt:D

StoneCold, Ni får fan ha koll på staketen! Jag har inte tid å ränna efter era hundar och undsätta poliser i nöd hela tiden! Eller så får ni byta vakthundsbolag till ett annat...:tuttar:D:tummenupp:yoparty:banana

Last edited:
:D

Rebecca aka REBEX PÅ SH!!! på K:s konto:

Vad vet ni om det, jag kanske visst varit med i Big Brother!! Och jag ÄLSKAR Ludde! Han är min ögonsten och världens finaste hund! Gör inget att han e lite skeptisk mot främliongar och gärna nafsar folk i ansiktet, han e söööööt:D

StoneCold, Ni får fan ha koll på staketen! Jag har inte tid å ränna efter era hundar och undsätta poliser i nöd hela tiden! Eller så får ni byta vakthundsbolag till ett annat...:tuttar:D:tummenupp:yoparty:banana

Tja Rebecca :) Roccos ägare här, skulle gratulera dig på msn men du var inte online :) bra jobbat:tummenupp

Last edited by a moderator:
Rebex: Det e så att Magnus som äger LM vakthundar har jobbat på Kennethsdäck innan, så han o Christian är "bästa" kompisar. Antar att det var därför han godkände att ha hundarna där även om han visste att staketet var dåligt:brinnerup, vi som jobbar där visste att dom skulle sticka för eller senare. Men det kostar ju pengar o byta ca 100-120m staket.:va Du får skylla på LM. Vi ser inte ens hundarna. dom är borta innan vi börjar kl 08.:D:D:D:D:D:tummenupp:tummenupp
Får lägga till att "seriös" vet dom nog inte vad det är. :näsblod

Last edited:
Tror nog inte det är samma tjej direkt va Big Brother tjejen stavar iaf det Rebekah. Ända dom har gemensamt är nog hundar va.

En länk till hennes Blogg

http://www.rebekah.se/

utveckla dig gärna! ni kanske vet mer än jag vet.....och sitter här och gör er lustiga över det.

men men vissa verkar inte ha ett liv......speciellt surkärringen money.

Vad är det du inte förstår? Det är två helt olika personer det handlar om! Du har ett sjukt behov av att hävda dig och markera att du känner alla b-kändisar. Det är ingen som bryr sig om sånt.

Rebekah från BB är inte samma person som RebeX från sh!

Jag svara på ditt inlägg med ett normalt jävla svar, skriv inte i ett forum om du inte vill ha svar från folk du ogillar!!

Konstigt att du "känner" henne när du varken vet hur hon ser ut eller var hon bor. :tummenupp

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien