Dagens HJÄLTE!!!

utveckla dig gärna! ni kanske vet mer än jag vet.....och sitter här och gör er lustiga över det.

men men vissa verkar inte ha ett liv......speciellt surkärringen money.

Men för fan, är du läskunnig människa?
Prova i så fall att läsa en gång till o håll dina bekanta med samma namn utanför det hela.

Tror nog inte det är samma tjej direkt va Big Brother tjejen stavar iaf det Rebekah. Ända dom har gemensamt är nog hundar va.

En länk till hennes Blogg

http://www.rebekah.se/

då blandade jag ihop dessa två, båda jobbar med hundar och bor i södra sverige, kollade på rebex profil och av den bilden man såg har båda blont hår och samma kroppsbyggnad, lätt att ta fel....men tydligen ska man behöva bli kallad korkad och en annan blendrökande polska med attitydproblem ser sin chans att göra narr av en då hon inte verkar ha mycket till ett liv.

Vad är det du inte förstår? Det är två helt olika personer det handlar om! Du har ett sjukt behov av att hävda dig och markera att du känner alla b-kändisar. Det är ingen som bryr sig om sånt.

Rebekah från BB är inte samma person som RebeX från sh!

Jag svara på ditt inlägg med ett normalt jävla svar, skriv inte i ett forum om du inte vill ha svar från folk du ogillar!!

Konstigt att du "känner" henne när du varken vet hur hon ser ut eller var hon bor. :tummenupp

pratar du om dig själv nu?

har inte sett ett enda kort på rebex ansikte så jag kan avgöra om det var hon eller inte.

sedan flyttar hon jag trodde en hel del och jag lärde känna henne i halmstad så fan ska jag hålla koll på vart alla mina bekanta bor.

:D

Rebecca aka REBEX PÅ SH!!! på K:s konto:

Vad vet ni om det, jag kanske visst varit med i Big Brother!! Och jag ÄLSKAR Ludde! Han är min ögonsten och världens finaste hund! Gör inget att han e lite skeptisk mot främliongar och gärna nafsar folk i ansiktet, han e söööööt:D

StoneCold, Ni får fan ha koll på staketen! Jag har inte tid å ränna efter era hundar och undsätta poliser i nöd hela tiden! Eller så får ni byta vakthundsbolag till ett annat...:tuttar:D:tummenupp:yoparty:banana

detta inlägg förvirrade mig så jag trodde det var samma person. konstig eller?

ontopic

hur som helst så tycker jag rebex gjort ett bra jobb och är verkligen en hjälte.

Last edited by a moderator:
Veckans citat:tummenupp Tack bullysmile ..... (Ironi->)Var inte du med i Villa medusa eller Baren 1997?:arsele:krama:D

Det var han, han och jag lärde känna varandra i villa medusa!

utveckla dig gärna! ni kanske vet mer än jag vet.....och sitter här och gör er lustiga över det.

men men vissa verkar inte ha ett liv......speciellt surkärringen money.

Catfight!!:D

Ända dom har gemensamt är nog hundar va.

Tror det och möjligtvis namnet kan räknas som gemensam nämnare, och hårfärgen! Men annars tror jag vi är ganska olika varandra!:D

Rebex: Det e så att Magnus som äger LM vakthundar har jobbat på Kennethsdäck innan, så han o Christian är "bästa" kompisar. Antar att det var därför han godkände att ha hundarna där även om han visste att staketet var dåligt:brinnerup, vi som jobbar där visste att dom skulle sticka för eller senare. Men det kostar ju pengar o byta ca 100-120m staket.:va Du får skylla på LM. Vi ser inte ens hundarna. dom är borta innan vi börjar kl 08.:D:D:D:D:D:tummenupp:tummenupp
Får lägga till att "seriös" vet dom nog inte vad det är. :näsblod

Haha det är lugnt, jag räddar gärna poliserna igen, en av dem va ju riktigt snygg!!

kollade på rebex profil och av den bilden man såg har båda blont hår och samma kroppsbyggnad, lätt att ta fel....

hur som helst så tycker jag rebex gjort ett bra jobb och är verkligen en hjälte.

Haha tack för komplimangen! :tummenupp

Last edited:
Jag vill också klappa hundar. Ibland säger jag att jag känner Mr K bara för att få rabatt på Statoil. Min katt är svart. Kaffe är gott. Hej!

Jahapp, då var man arbetslös efter vad som skrivits tidigare i denna tråd. Så kan det gå när man inte tänker innan man skriver, denna tråd kommer tydligen upp som 7:e alternativ när man söker på google. =) Är och jag Citerar "inte lojal mot Kenneths däck" slut citat. Så kan det gå. så håll käften o gör som du blir tillsagd annars kanske man blir arbetslös ((Men vilket kul liv man har då o man lever för att jobba istället för att jobba för att leva. =) =) ))

Jahapp, då var man arbetslös efter vad som skrivits tidigare i denna tråd. Så kan det gå när man inte tänker innan man skriver, denna tråd kommer tydligen upp som 7:e alternativ när man söker på google. =) Är och jag Citerar "inte lojal mot Kenneths däck" slut citat. Så kan det gå. så håll käften o gör som du blir tillsagd annars kanske man blir arbetslös ((Men vilket kul liv man har då o man lever för att jobba istället för att jobba för att leva. =) =) ))

Tråkigt...men man lär så länge man lever. Tiden i rampljuset kan bli dyrköpt:gnissla
Men se det från den ljusa sidan, nu är du ju tillgänglig på marknaden;)

Last edited:
Tråkigt...men man lär så länge man lever.
Men se det från den ljusa sidan, nu är du ju tillgänglig på marknaden;)

Ja man gör ju verkligen det:huvet
ja man kanske skulle starta eget igen, frågan är bara med vad:va
Men samtidigt är det nice o vara anställd, inte ens 5% av huvudbry.
Och knappt 20% av ansvaret som anställd. (Beror ju på vad man jobbar som visserligen):D

Ajrå, de gäller tydligen att passa sig för vad man skriver :gnissla

Ja man gör ju verkligen det:huvet
ja man kanske skulle starta eget igen, frågan är bara med vad:va
Men samtidigt är det nice o vara anställd, inte ens 5% av huvudbry.
Och knappt 20% av ansvaret som anställd. (Beror ju på vad man jobbar som visserligen):D

Trist att du blev av med jobbet för en sådan bagatell. :( Vissa arbetsgivare är lite väl :7peta ibland.

Du kanske skulle kunna satsa på att bli pokerproffs. :näsblod

Läste igenom igen vad du skrivit i denna tråden och tycker att du långt ifrån har varit olojal. Däremot har du varit lite ironisk och skojjat lite. Är du med i facket? Sparkade dig på de grunderna så ska jag personligen se till att de inte tjänar en peng på min bekantskapskrets.

Last edited:
Läste igenom igen vad du skrivit i denna tråden och tycker att du långt ifrån har varit olojal. Däremot har du varit lite ironisk och skojjat lite. Är du med i facket? Sparkad de dig ac de grunderna så ska jag personligen se till att de inte tjänar en peng på min bekantskapskrets.

Ja dom sparka mig för det jag skrivit i denna tråden, dom hade skrivit ut det på papper för o visa det. Sen är ju frågan vem som tog mest illa upp. För det var ju inte bara Christian (min arbetsgivare) utan Magnus från LM var också med när jag fick sparken. Tråkigt nog inte med i Facket, men det spelar ingen roll. Har varit inhyrd på min F-skatt, därför kunde dom säga åt mig o gå på fläcken. hade jag varit direkt anställd hade jag haft 3månader på mig, plus att dom inte kunnat sparka mig för en sådan grej.

verkligen tråkigt att höra stenis !! Tycker inte alls att där fanns något olojalt med det du skrivit.. Men din arbetsgivare tyckte tydligen annat... Hoppas du hittar något nytt så fort så möjligt!

F#n va kul! Bra jobbat Rebex! :Bugar
Men har en fråga till dina råd om aggresiv hundmöten. Du säger att man ska backa långsamt. Är det inte bättre att vända sidan mot hunden och undvika ögonkontakt? Att backa -även om det är långsamt -skulle kanske kunna trigga hunden att attackera eller?
Jag hade dj-a mig hållt dörren stängd!! Och låst!! Man har väl sett filmen Cujo....
Är du också rädd för fåglar efter att ha sett Hitchcock's Fåglarna:lol :arsele

F#n va kul! Bra jobbat Rebex! :Bugar
Men har en fråga till dina råd om aggresiv hundmöten. Du säger att man ska backa långsamt. Är det inte bättre att vända sidan mot hunden och undvika ögonkontakt? Att backa -även om det är långsamt -skulle kanske kunna trigga hunden att attackera eller?

Är du också rädd för fåglar efter att ha sett Hitchcock's Fåglarna:lol :arsele

Nä, med backa menar man retirera i den riktning man kom ifrån, valfritt hur, så länge man inte kollar hunden i ögonen, att backa är naturligt att visa sig ofarlig för hunden oavsett om man backar rakt bakåt eller hur man nu väljer att göra det.

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien