CBR1
Gudomlig sporthojare
Firestorm.Sp1 eller firestorm?
Är det en sp1 som yxats till ska "byggaren" skämmas och placeras i helvetet jämte mäklare och bilhandlare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Firestorm.Sp1 eller firestorm?
Är det en sp1 som yxats till ska "byggaren" skämmas och placeras i helvetet jämte mäklare och bilhandlare.

Original-hypern är väl ganska sjövild direkt ur kartongen? Spännande var ordet!Ducati Hypermotard 1100s från 2007 med kompressor. Enligt ägaren 140-150 hk på bakhjulet. Original är väl 90 i motorn tror jag? Undrar om luft-oljekylning räcker till? Oklart om den är besiktad med kompressorn, men spännande hoj. https://www.blocket.se/24468285
Vad vill ha ha sagt, att han är rädd om den och förvarar under kapell?!Här visas en kort lektion i hur man anstränger sig för att inte sälja sin hoj.
(I rättvisans namn ska tilläggas att annonsören har fler foton i sin annons. Men första bilden ska ju fungera som inropare och intresseväckare och i det här fallet blev det lite si och så med den saken. Fast jag klickade ju, så kanske funkade det?)
View attachment 530235
![]()
Säljes: Royal Enfield METEOR 350 - 2021 | BLOCKET
En fin Royal Enfield Stellar Röd (metallic). Allt som visas på bilder ingår bl.a magnetisk tankväska med kartfodral. Alla underlag finns i pärmen från att de...www.blocket.se
Det skapar ju nyfikenhet vettu....Vad vill ha ha sagt, att han är rädd om den och förvarar under kapell?!![]()
De va som fan! Det kanske är vi som ska lära oss av honom.Den såldes ju ganska omgående, så något slags effekt kanske kapellet hade trots allt?

Lite höga mil, annars hade jag kunnat tänka mig att testa en sån. Priset var det ju inget fel på.En TL1000S med 175 hk. Han vill ha 2500, men han säljer den för 21500.![]()
Säljes: Suzuki TL1000S - 1997 | BLOCKET
Jag ska sälja min trotjänare som jag köpte 2002 på carlbacks i Kumla för 69000 kr den har fungerat sedan dess det är en mycket snabb hoj med seonljus och täv...www.blocket.se
Riiiight...
View attachment 530371
Tävlingsljuddämpare for the win liksom. Lätt 50 hästar på den moddenEn TL1000S med 175 hk. Han vill ha 2500, men han säljer den för 21500.![]()
Jag ska sälja min trotjänare som jag köpte 2002 på carlbacks i Kumla för 69000 kr den har fungerat sedan dess det är en mycket snabb hoj med seonljus och täv...www.blocket.se
Riiiight...
View attachment 530371
Fast det är tydligen en tävligsljuddämpare.Tävlingsljuddämpare for the win liksom. Lätt 50 hästar på den modden
Det var mer stavfel än rätt i den där annonsen. Ändå en hel del hoj för pengarna, även om den verkliga effekten är ca 50 häst lägre.En TL1000S med 175 hk. Han vill ha 2500, men han säljer den för 21500.![]()
Riiiight...
View attachment 530371
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!