Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du får betala 10 kronor för varje mil de tidigare ägarna ägnat sig åt, plus 15 000:- för den exklusiva lackeringen. (Minns att jag tyckte dessa var apfula när jag var liten. Man kunde ju liksom ha en guldfärgad Honda 750 som gick i 200 istället)
Jag tyckte förmodligen också att de var fula när de kom, men nu gillar jag den på något vis och skulle kunna tänka mig att ha något liknande i garaget. För 165k hade jag dock köpt något annat.Du får betala 10 kronor för varje mil de tidigare ägarna ägnat sig åt, plus 15 000:- för den exklusiva lackeringen. (Minns att jag tyckte dessa var apfula när jag var liten. Man kunde ju liksom ha en guldfärgad Honda 750 som gick i 200 istället)

Den håller nog värdet bättre än en ny för 250 i alla fall.Om jag hade haft en ny BMW R12S i garaget så hade det varit lite kul att ha anfadern ståendes bredvid. Men som sagt, inte för 165 loppor.
View attachment 530435
Nämen vänta nu...Jag söker en Honda, hoppas med släp och gärna med en Kanot på Också...Haha va faaan är det för fel på Folk nuförtiden!AI..?
View attachment 530477![]()
Säljes: Honda VFR800 V4 VTEC - 2006 | BLOCKET
Då va det dags att göra sig av med ett roligt ekipage en VFR 800 Abs V-tec Jubileumsmodell. Perfekt mc om du vill kunna åka iväg med en vagn. Ta en tur till ...www.blocket.se
View attachment 530478

Nämen vänta nu...Jag söker en Honda, hoppas med släp och gärna med en Kanot på Också...Haha va faaan är det för fel på Folk nuförtiden!![]()

HahahaVad är det jag missar? 25000 för det där?
View attachment 530522![]()
Säljes: Yamaha - 1982 | BLOCKET
häftig leksak inga blinkers o dyl finns ,men kablar dragna,går fintwww.blocket.se
Vad är det jag missar? 25000 för det där?
View attachment 530522![]()
Säljes: Yamaha - 1982 | BLOCKET
häftig leksak inga blinkers o dyl finns ,men kablar dragna,går fintwww.blocket.se

Neej, den ska ju gå fint......frågan är bara om den klarar sträckan fram till den röda pallen, och OM man kan hitta någon frivillig som törs köra "möget"Hahaha
Han borde åka till tippen med möget istället![]()
Min första reaktion var om en hd äventyrshoj stod modell vid bygget, då lyckades han fullt ut.View attachment 530604
View attachment 530605
![]()
Säljes: BMW R 1100 GS - 1996 | BLOCKET
Byggd för singelåkning (2023).Fullt fungerande brukshoj som går fint.Besiktas senast 2028-05-31.11450 mil-ABS är ok.-Handtagsvärmare.-2st nycklar.-Nya bromsk...www.blocket.se
"Byggd för singelåkning", d.v.s. medvetet gjord fulare för att minimera risken att råka imponera på damer.View attachment 530604
View attachment 530605
![]()
Säljes: BMW R 1100 GS - 1996 | BLOCKET
Byggd för singelåkning (2023).Fullt fungerande brukshoj som går fint.Besiktas senast 2028-05-31.11450 mil-ABS är ok.-Handtagsvärmare.-2st nycklar.-Nya bromsk...www.blocket.se
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |