Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bimota, alla priser mellan 30 000 -300 000 är helt normala. Även för hojar med exakt samma spec.Ingen aning om priset är bra eller inte men läcker hoj är det.
View attachment 528219www.facebook.com
Vad är rostfritt stål av miniformat?Blir inte denna dragning av avgasrören väldigt varm...?
![]()
Säljes: Suzuki GSX 1100 - 1981 | BLOCKET
Suzuki GSX 1100, 1981, besiktnings och skattebefriad ombggd till Dirt Track Racer.Övergripande beskrivning: Baserat på en Suzuki GSX 750 från 1981. Motorcyke...www.blocket.se

Lindrigt grammatiskt fel jämfört med 90% av alla annonser jag ser, och inte svårt att begripa vad han menar, dvs miniblinkers gjorda av rostfritt stål. Annars kryllar det ofta av särskrivningar och stavfel tycker jag.Vad är rostfritt stål av miniformat? View attachment 528228
Tack för klargörandet.Lindrigt grammatiskt fel jämfört med 90% av alla annonser jag ser, och inte svårt att begripa vad han menar, dvs miniblinkers gjorda av rostfritt stål. Annars kryllar det ofta av särskrivningar och stavfel tycker jag.
Apropå ombyggd/chopper.

Mer än 50% prisstegring sedan jag köpte min SV650S 2010 för då ingick 2400 milservicen i vad jag betalde 30000kr.![]()
Säljes: Suzuki SV650S - 2007 | BLOCKET
Mycket välvårdad lågmilare som knappt är använde de senaste 6 åren. (Mest till och från besiktning). Cykeln en har en mycket estetiskt tilltalande "racin...www.blocket.se
För den som vill känna sig som John Reynolds… men ändå inte. Dekaltrimmet kanske ger lite placeboeffekt?
Jag sålde en SV650SA 2019 och den gick då för 27000. Dock utan dekaltrimning som den i annonsen då.Mer än 50% prisstegring sedan jag köpte min SV650S 2010 ochför då ingick 2400milservicen i vad jag betalde 30000kr.
Synd på en så trevlig maskin. Förhoppningsvis var den totalklotad och utom all räddning.![]()
Säljes: Suzuki TL1000R - 1999 | BLOCKET
Nu måste den säljas, bytas eller styckas upp, kroppen protesterar för mycket, en café med tryck som är ruskigt rolig att köra. BILLIG att försäkra, jag betal...www.blocket.se
Smaken är delad och allt det där, men alltså… näe. Inte billig heller.
Synd på en så trevlig maskin. Förhoppningsvis var den totalklotad och utom all räddning.
Tycker att den verkar ha litet möjligt styrutslag på grund av luftfiltrets placering.
"Kawasaki ZZR 1100 Ninja Turbo, Lämnar 419 hk på bakhjulet, e85. Byggd 2025. "Gör det själv hoj" trycker ut lite olja ur vevhus vid hög belastning...........Vi erbjuder även extra garanti via Svensk Bilgaranti"
Täcker garantin oljeläckaget?
Då är det ju en riktigt bra deal.
Fast med tanke på att den inte är reggad med Turbo är den garantin tveksam
![]()
Säljes: Kawasaki ZZR 1100 Turbo 419whp - 1991 | BLOCKET
Kawasaki ZZR 1100 Ninja Turbo, Lämnar 419 hk på bakhjulet, e85. Byggd 2025. "Gör det själv hoj" trycker ut lite olja ur vevhus vid hög belastning. Ex...www.blocket.se
Höger är ju inga problem i alla fall.Tycker att den verkar ha litet möjligt styrutslag på grund av luftfiltrets placering.

|
Márquez obeveklig i Misano
Misano gav Márquez hans fem... |
|
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |