Jonas_Västerås
Gudomlig sporthojare
Nyfiken vad är rimligt pris för den hojen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nyfiken vad är rimligt pris för den hojen?
Ja då måste man ju verkligen vara yamahanörd155' är ju ett skämt, jag skulle ge max 154' för den hojen ......
Allvarligt talat, en FJR1300 med så få mil är ju unikt så jag tror faktiskt att den kan hitta en köpare för det priset, den ser ju dessutom skitfin ut, som ny.
Jag hör vad du säger, men betänk att det finns en grupp hojåkare i det här landet som svär vid Gud och Fosterland att just FJR1300 är den bästa touringmaskinen som någonsin tillverkats, de har redan en som rullat 15000+ mil under många år och som de upplevt sina bästa stunder i livet på. De fnyser åt moderna adventure tourers som de tycker är apfula och som har alltför avancerad teknik/elektronik. En av dem kommer att köpa hojen som en sorts nostalgitripp, att återuppleva känslan av att plocka ut sin nya FJR1300.Ja då måste man ju verkligen vara yamahanördden är trots milen 10 år gammal med låga mil så det finns mängder med hojar som är bättre - jag själv skulle gladeligen hellre köpa ktm:en jag länkade till för pengen och jag är inte ktmfrälst direkt
lägger man priset på den nivån och söker runt finns många bättre köp om man inte prompt ska ha en fjr 1300![]()
Har inte FJRen höj-och sänkbar ruta?
Det ska man inte ha ju. Fast GSX1100F hade det redan 1987. Kanske inte så elektroniskt.

Runt 100-110' borde den kunna ge med de milen.Nyfiken vad är rimligt pris för den hojen?
Jag hör vad du säger, men betänk att det finns en grupp hojåkare i det här landet som svär vid Gud och Fosterland att just FJR1300 är den bästa touringmaskinen som någonsin tillverkats, de har redan en som rullat 15000+ mil under många år och som de upplevt sina bästa stunder i livet på. De fnyser åt moderna adventure tourers som de tycker är apfula och som har alltför avancerad teknik/elektronik. En av dem kommer att köpa hojen som en sorts nostalgitripp, att återuppleva känslan av att plocka ut sin nya FJR1300.
Han begär HUR mycket?Kul med fighter som ska besiktas med den belysningenfår man igenom den alls
![]()
50”Han begär HUR mycket?
Den var smutt! Hade jag haft kunnandet och känslan hade min Triumph blivit så.En som har fattat vad en caferäser är.
Synd att jag inte har pengar och plats för jag gillade detta bygget.![]()
Säljes: Norton Commando - 1971 | BLOCKET
Norton Commando mycket ändrat och ombyggt utav mig men fullt möjligt att återställa till original inget kapat eller förstört, original ny-kromade fotpinnar ,...www.blocket.se
Den va riktigt trevlig!En som har fattat vad en caferäser är.
Synd att jag inte har pengar och plats för jag gillade detta bygget.![]()
Säljes: Norton Commando - 1971 | BLOCKET
Norton Commando mycket ändrat och ombyggt utav mig men fullt möjligt att återställa till original inget kapat eller förstört, original ny-kromade fotpinnar ,...www.blocket.se
Säljare och ägare heter olika.. Sugen som satan själv men tycker något är skumt. Väntar på att någon annan köper, om den finns, så jag slipper engagera migAI bild ...
![]()
Säljes: Honda XR 600R - 1995 | BLOCKET
Säljer en riktigt fin XR 600R -95. Klassisk luftkyld 600cc fyrtakt med gott om vrid. Startar lätt, går starkt och är i mycket bra skick för sin ålder.Bra däc...www.blocket.se
Du får kontakta denne om att få kika på den så märker du det.Säljare och ägare heter olika.. Sugen som satan själv men tycker något är skumt. Väntar på att någon annan köper, om den finns, så jag slipper engagera mig![]()
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |