Dagens Blocket! (mc-relaterat)

155' är ju ett skämt, jag skulle ge max 154' för den hojen ......

Allvarligt talat, en FJR1300 med så få mil är ju unikt så jag tror faktiskt att den kan hitta en köpare för det priset, den ser ju dessutom skitfin ut, som ny.
Ja då måste man ju verkligen vara yamahanörd 😂den är trots milen 10 år gammal med låga mil så det finns mängder med hojar som är bättre - jag själv skulle gladeligen hellre köpa ktm:en jag länkade till för pengen och jag är inte ktmfrälst direkt 🫣
lägger man priset på den nivån och söker runt finns många bättre köp om man inte prompt ska ha en fjr 1300 😀

Ja då måste man ju verkligen vara yamahanörd 😂den är trots milen 10 år gammal med låga mil så det finns mängder med hojar som är bättre - jag själv skulle gladeligen hellre köpa ktm:en jag länkade till för pengen och jag är inte ktmfrälst direkt 🫣
lägger man priset på den nivån och söker runt finns många bättre köp om man inte prompt ska ha en fjr 1300 😀
Jag hör vad du säger, men betänk att det finns en grupp hojåkare i det här landet som svär vid Gud och Fosterland att just FJR1300 är den bästa touringmaskinen som någonsin tillverkats, de har redan en som rullat 15000+ mil under många år och som de upplevt sina bästa stunder i livet på. De fnyser åt moderna adventure tourers som de tycker är apfula och som har alltför avancerad teknik/elektronik. En av dem kommer att köpa hojen som en sorts nostalgitripp, att återuppleva känslan av att plocka ut sin nya FJR1300.

Har inte FJRen höj-och sänkbar ruta? 🙂

Det ska man inte ha ju. Fast GSX1100F hade det redan 1987. Kanske inte så elektroniskt.

IMG_2464.jpeg
15.776 mil nu. ❤️
En snubbe på tuben kallade TDM900 för sporttourer. Jajemen. Allt på YouTube är så sant som det är sagt.

#6 😎

Har inte FJRen höj-och sänkbar ruta? 🙂

Det ska man inte ha ju. Fast GSX1100F hade det redan 1987. Kanske inte så elektroniskt.

Vet inte, jag har aldrig provat en FJR1300, men en GSX1100F däremot har jag kört, jag lämnade in min Suzuki RF600 på service hos Motospeed Västerås, de hann inte serva samma dag så jag fick en GSX1100F som lånehoj av självaste Thomas Klarkner. Fy fan vad tung den var, som ett lokomotiv på två hjul :lol

*/ ?>
Nyheter
KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back