Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Den verkar så ändrad att den bör gå att regga som amatörbygge. OM han gjort SFRO-besiktningarna...Somliga står över helfordonsgodkännandet.
Den verkar så ändrad att den bör gå att regga som amatörbygge. OM han gjort SFRO-besiktningarna...
Fan, jag läste 35 000SEK och tänkte först, den är rätt cool, fattar inte att ni är så kritiska. Sen såg jag att han ville ha 350 000SEK! Jeeesus....Apropå byggen och BMW, den här gubben ger sig inte!
Ändå konstigt att han inte fick den såld sist han lade ut den?
![]()
Unik extremt påkostat custom på BMWR9T säljes i Kinda | Blocket
350000 kr - Övrigt - Kinda - Hej, På grund av svikande knän så säljer jag min "one of a kind" custom byggd på en BMW R9T från 2014. Den hade gått 500 mil nä...www.blocket.se
Haha. En offroad-bobber med clubman styre. Här har vi något unikt!Fan, jag läste 35 000SEK och tänkte först, den är rätt cool, fattar inte att ni är så kritiska. Sen såg jag att han ville ha 350 000SEK! Jeeesus....
Fan, jag läste 35 000SEK och tänkte först, den är rätt cool, fattar inte att ni är så kritiska. Sen såg jag att han ville ha 350 000SEK! Jeeesus....
Jag kan byta rätt över mot min nästan körbara moped. Den har nämligen också ett bytesvärde på 400 papp.400.000 som "bytesvärde"... *circularlocomovement*
400.000 som "bytesvärde"... *circularlocomovement*
Jag kan byta rätt över mot min nästan körbara moped. Den har nämligen också ett bytesvärde på 400 papp.
Men framdäcket är ju åtminstone rättvänt, det är nästan unikt för ett sådant bygge. Alltid värt något.Fan, jag läste 35 000SEK och tänkte först, den är rätt cool, fattar inte att ni är så kritiska. Sen såg jag att han ville ha 350 000SEK! Jeeesus....
Jag kan byta rätt över mot min nästan körbara moped. Den har nämligen också ett bytesvärde på 400 papp.
Jag har ett par håliga kalsonger, Pungsvetten i sig är ju värd Miljoner som biovapen!
Till en kanske rimlig prislapp, duktig sänkning från 25k -> 10k ..![]()
KTM 640 säljes i Nässjö | Blocket
10000 kr - Övrigt - Nässjö - Lite ombyggd med annan tank, sadel, bakram, m.m. Fint skick för sin ålder. Gått ca 2500 mil totalt. Nybesiktigad. Medföljer ori...www.blocket.se
Faktiskt lite cool och trevlig ombyggnad.
Sedan kunde ju förstås sadeln vara mer ordentligt gjord, samt jobba bort lite rostfläckar och kanske t.o.m. byta ut grenrören.
Men det är ju ingen hög prislapp heller.
. Verkligheten kom ifatt.Till en kanske rimlig prislapp, duktig sänkning från 25k -> 10k ... Verkligheten kom ifatt.
Hur kom ens inlägget in? Knappast relevant i tråden.Kan vi inte vara överens om att alltid skriva när det är AI som svarar? Iofs är det oftast som här helt uppenbart, men det blir fånigt att diskutera på forum när en del inte ens bemödar sig om att skriva själva.
Edit: Såhär skriver ChatGPT själv om hur man kan skilja ut AI-genererad text.
”Checklista för att granska om en text kan vara AI-genererad:
1. Språk och stil
• Inga stavfel eller grammatiska misstag
• Ovanligt konsekvent men lite ”platt” språk
• Upprepningar av samma uttryck eller fraser
• Saknar personliga drag, humor, ironi eller dialekt
2. Innehåll
• Generella påståenden utan källor eller referenser
• Fakta är korrekta på ytan men kan vara förenklade
• Undviker tydliga ställningstaganden eller subjektiva åsikter
• Övertydlig förklaring även av självklara saker
3. Struktur
• Alltid logisk och prydlig struktur (punktlistor, steg-för-steg, rubriker)
• Svarar på allt i samma ton utan variation
• Liknar instruktionsbok snarare än naturligt berättande
4. Logik och djup
• Små självmotsägelser eller ologiska hopp
• Undviker djup analys av komplexa frågor
• Använder många ord för att säga något enkelt
5. Teknisk kontroll
• Testad i AI-detektor (osäkert resultat, men kan ge ledtråd)
• Jämför med personens tidigare texter: saknas personliga uttryck och stil?”
Med vänlig hälsning,
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|