Dagens Blocket! (mc-relaterat)

Höstpriserna har inte slagit till ännu.

"UNIK" Fazer600 med Biltemalyse och endast 28 000 mil

Höstpriserna har inte slagit till ännu.

"UNIK" Fazer600 med Biltemalyse och endast 28 000 mil

Om jag drar hem jackpotten i Mega Millions lotteri då ska jag av barmhärtighetsskäl köpa upp farkoster som denna.
Eftersom han skriver i annonstexten:
"Om du vill ha en hoj som det inte finns två av är detta hojen för dig."

Då ser jag som mitt kall att säkerställa att det i framtiden finns noll exemplar av dessa hojtyper.
Snälla lotteri, snurra fram mina nummer....för allas trevnad.

Om jag drar hem jackpotten i Mega Millions lotteri då ska jag av barmhärtighetsskäl köpa upp farkoster som denna.
Eftersom han skriver i annonstexten:
"Om du vill ha en hoj som det inte finns två av är detta hojen för dig."

Då ser jag som mitt kall att säkerställa att det i framtiden finns noll exemplar av dessa hojtyper.
Snälla lotteri, snurra fram mina nummer....för allas trevnad.
Och här sitter jag och funderar på att köpa föräldragården och bygga en motorbana om jag vinner Eurojackpot. Kanske går att kombinera de två? Du köper upp alla sådana farkoster så får folk köra dem gratis på min motorbana?
Borde ta död på dem rätt fort. :hihi

Och här sitter jag och funderar på att köpa föräldragården och bygga en motorbana om jag vinner Eurojackpot. Kanske går att kombinera de två? Du köper upp alla sådana farkoster så får folk köra dem gratis på min motorbana?
Borde ta död på dem rätt fort. :hihi
Låter ju klokt. Har haft sådana funderingar jag också. Men en Eurojackpot räcker inte så långt om det ska byggas bana, är jag rädd. :/

Med tanke på att det bara finns 2 länder i världen som hävdar att 1 mil är 10 km, är jag inte förvånad.
Tre är det väl??
Skandinaviska milen används väl av Sverige, Norge och Finland. (Finland ingår ju iofs inte i Skandinavien bara för att göra saker än mera komplicerade)

Sen använder väl Iran och Turkiet en liknande motsvarighet, farsang eller vad det nu är.

Det känns dumt att ha slängt besiktningspipan....

"Vance&Hines pipa, original har jag slängt. Vägde säkert 20 kilo."

Tre är det väl??
Skandinaviska milen används väl av Sverige, Norge och Finland. (Finland ingår ju iofs inte i Skandinavien bara för att göra saker än mera komplicerade)

Sen använder väl Iran och Turkiet en liknande motsvarighet, farsang eller vad det nu är.

Finländare brukar ange avstånd i km. Åtminstone alla jag pratat med och inkluderat många finnar som flyttat till Sverige fortsätter gärna med det.

Låter ju klokt. Har haft sådana funderingar jag också. Men en Eurojackpot räcker inte så långt om det ska byggas bana, är jag rädd. :/
Beror ju på vilken klass av bana man tänker bygga. Nå jävla F1 blir det inte på nån bana jag bygger iaf. :hihi
Men det lär väl hamna nånstans mellan 50 mille och 5 miljarder sådär i runda slängar, så är man inte alldeles för yvig i sina önskemål för en bana så går det att rymma det i en eurojackpot.

Beror ju på vilken klass av bana man tänker bygga. Nå jävla F1 blir det inte på nån bana jag bygger iaf. :hihi
Men det lär väl hamna nånstans mellan 50 mille och 5 miljarder sådär i runda slängar, så är man inte alldeles för yvig i sina önskemål för en bana så går det att rymma det i en eurojackpot.
Är ju lite skillnad om potten ligger på 10 mille, eller 120 också.
Men en hyffsad del av vinsten lär åka om man vill bygga en bana där du kan sträcka benen på en literklubba.

Det dyra med att ha en egen bana måste ju vara att nån måste bygga om kurvorna lite då och då så man slipper känna sig som att ha fastnat i ett ekorrhjul.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT