Dagens Blocket! (mc-relaterat)

Oooh så fint... 🙄
Undrar om den blir svårsåld..?

View attachment 518641

Den där ägs säkert av en "vuxen" (40+) man med dödskalleringar i äkta låtsastenn. Och en huvtröja med en "edgy" slogan på.
#Fördomar

Den där ägs säkert av en "vuxen" (40+) man med dödskalleringar i äkta låtsastenn. Och en huvtröja med en "edgy" slogan på.
#Fördomar
Dissa inte dödskalleringar. De är användbara accessoarer, särskilt kombinerade med plastrong.

Det sagt så är en liten Suzuki inte ett trovärdigt ämne att bygga vägpiratskepp av. Huga.

Dissa inte dödskalleringar. De är användbara accessoarer, särskilt kombinerade med plastrong.

Det sagt så är en liten Suzuki inte ett trovärdigt ämne att bygga vägpiratskepp av. Huga.
Dödskalleringar ska enbart kombineras med blå kroppsstrumpa med röd/svarta kallingar utanpå. Och ett decimeterbrett läderbälte.

Last edited:
Stunthoj…
Varför annars de där extra förlängningarna på framhjulsaxeln.
Samt bevis två, trasiga kåpor, skrapade i kanterna samt konstigt inklämda blinkers.
Bevis tre, väldigt god anledning att ha bytt koppling då stunthojarna bör slita rejält på kopplingen.
Du har nog rätt. Är det inte ett hål i passagerarsadeln för att kunna stå och wheela?

1000006234.jpg

Ett ord jag aldrig har sett tidigare. Förstår jag det rätt att det är ett onödigt plagg precis som slips och kravatt, utom möjligen vid fäktning?

Tänk Buff. Men med sömmar. Och som man gärna skall vara två att ta på så den sitter snyggt. Och som måste kemtvättas för att inte se sunkig ut.

Fun fact: kan ersättas med snyggt vikt dasspapper om man åkt iväg på tävling utan. No one will know.

Tänk Buff. Men med sömmar. Och som man gärna skall vara två att ta på så den sitter snyggt. Och som måste kemtvättas för att inte se sunkig ut.

Fun fact: kan ersättas med snyggt vikt dasspapper om man åkt iväg på tävling utan. No one will know.
Njä. Inte den riktiga plastrongen, dvs inte sportplagget för högfärdiga utan gentlemannens sätt att utan att blotta bringan kunna öppna skjortan i halsen. De ska vara av siden och är både lätta att knyta och mycket bekväma.

Njä. Inte den riktiga plastrongen, dvs inte sportplagget för högfärdiga utan gentlemannens sätt att utan att blotta bringan kunna öppna skjortan i halsen. De ska vara av siden och är både lätta att knyta och mycket bekväma.

Klassiskt bildad eller bara fashionista?

Jag bugar! :klappar

För mig är plastrongen bara ett nödvändigt ont som måste vara med och knäpps med kardborre i nacken.
Plebejplastrong, helt enkelt.

Åker du runt med plastrong när du är ute och kör?
Jag klankar inte ned på det alltså, mest bara nyfiken. Alla har rätt att klä sig hur man vill (y)

Back