Elmhult
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 25 May 2021
- Hoj
- 2020 Kawasaki KLX230
Jösses
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jösses
Undrar vad -94 och framåt hade istället för dessa otroligt rappa förgasare?Jag kontrar med...
"Detta är alltså en -93 - SC28 med 16” framhjul, brant gaffelvinkel samt förgasare som gjorde den sjukt mycket rappare än -94 och framåt. Det var därför så många skrotade ur av dessa 2 årsmodeller".
https://www.blocket.se/annons/halland/honda_fireblade_sc28_93_/1402146125
Sen gillar jag ju iofs tanken att bygga nått mera liknande en klassisk 1992a
Den kan bli rätt OK hopmonterad. https://husqvarnamotorcyklar.nu/onewebmedia/Filmer/1280x720-Veteranbilstv-2021-01.mp4Jösses
Hon har tio aktiva annonser på Blocket (varav inte färre än tre gäller olika exemplar av Mercedes C124) och alla har lika kompakt ordmassa. Orka läsa liksom.View attachment 518296
Varning för ordbajseri!
Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Suzuki GSX-R 1000 | SV-såld / Gixxer / samlarex. https://www.blocket.se/annons/stockholm/suzuki_gsx_r_1000_sv_sald_gixxer_samlarex_/1402146287
Marketplace!View attachment 518318
Det var ett tag sen man såg en 750…
@notrightrider behöver inte du fler?![]()
View attachment 518319![]()
Suzuki GSX-R 1000 | SV-såld / Gixxer / samlarex. säljes i Stockholms stad | Blocket
79000 kr - Sport - Östermalm, Djurgården - Endast ägarbyte till annan entusiast med förkärlek till MC-världens fascinerande utbud av sportmotorcyklar under ...www.blocket.se
…kanske mer för Bikes and Babes tråden?
Fast fylla på med text gör hon iaf.
Vilken hoj?Jag gillar ju gamla bulliga bakdelar, men det hade ju inte hojen
Mitt intresse väckte hon iaf. Måste nästan kolla på ngn av Mercorna
Haur du beveis?![]()
Tammer köpte den.
Med vänlig hälsning,
Haur du beveis?
(Frågan är typ mc-relaterad .)
![]()
Tammer köpte den.
Med vänlig hälsning,
Musslera vettu, man måste framhäva mussleraÄr en bild på säljaren du hittat, eller bara random brud på nätet?
Den stackars hojen ser ut att huka sig under strypgreppet den hamnat i, och jag tänker på tipset man brukar ge till nybörjare som har svårt att få rytm i körningen: "Håll inte så hårt i styret."
View attachment 518326
Det finns iinnggeett hos en SR 250 som motiverar det greppet, inte ens åttakantiga hjul.
Tvärtom lär just det järngreppet vara det enda som kan provocera fram ens något som kan liknas vid ett death wobble hos en SR 250 - och då handlar det om att den lilla stackaren håller på att svimma.
Är en bild på säljaren du hittat, eller bara random brud på nätet?
Den stackars hojen ser ut att huka sig under strypgreppet den hamnat i, och jag tänker på tipset man brukar ge till nybörjare som har svårt att få rytm i körningen: "Håll inte så hårt i styret."
View attachment 518326
Det finns iinnggeett hos en SR 250 som motiverar det greppet, inte ens åttakantiga hjul.
Tvärtom lär just det järngreppet vara det enda som kan provocera fram ens något som kan liknas vid ett death wobble hos en SR 250 - och då handlar det om att den lilla stackaren håller på att svimma.
Aktionen avslutad så blev i runda slängar 183000:- med avgifter för ett vrak153.000 just nu.
Jisses. Det kunde man fått loss hela märket för när Pierer var som mest desperat...
Aktionen avslutad så blev i runda slängar 183000:- med avgifter förett vraken bit svensk industrihistoria.
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |