Nu var det ju moppen jag kunde tänka mig om den körs 100 mil ner till mig.Everything is a dildo if you're brave enough.
Sånt där annat trams är jag för gammal för.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nu var det ju moppen jag kunde tänka mig om den körs 100 mil ner till mig.Everything is a dildo if you're brave enough.

Nu var det ju moppen jag kunde tänka mig om den körs 100 mil ner till mig.
Mycket text på utrikiska. Men det är en XR400 tror jag.
![]()
2004 HONDA XR400R RALLY - TOURER DUAL/ADVENTURE UNIQUE
Utropspris: 69000 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2026-06-07 20:53:28. Köp & sälj begagnade & oanvända Motorcyklar på Tradera.www.tradera.com
View attachment 514578
Registered in my country as offroad. Was difficult to get documentation for road vehicle registration. I just go trough inspection less 10 minutes and drive on road anyway and recently i have been to 15 countries. I you mind about that, don't buy it??.

Eftersom säljaren har valt sitt eget namn som användarnamn på Tradera så är det lätt att hitta regnumret. Och ja, den är enduroreggad.Den där har varit ute till försäljning tidigare - även då med samma svada.
Skall man tolka det som att hojen är enduroregistrerad? Någon "offroadregistrering" finns inte.
Att köra landsväg lite som man vill är ett problem om hojen är enduroregistrerad.
Att toura utomlands är ett jätteproblem.
Om inte annat så försäkringsmässigt.
Så, jag står nog över. Bra förslag, faktiskt.
View attachment 514582
Lilla Riksvapnet ovanpå allt annat krafs.
Voffodåda?
Eftersom säljaren har valt sitt eget namn som användarnamn på Tradera så är det lätt att hitta regnumret. Och ja, den är enduroreggad.
Jag tänkte såhär, om den tål en sådan resa så är den värd priset. Om inte så blev det ju ingen affär då den inte nådde framTammer...? Är det du?
Var bor du?Ja ja. Om någon kör hem den till mig så tar jag den.
Förra gången...Snacka om att bygga på fel ämne.
Nå, tur att ingen gick på det förra gången hojen låg ute.
Blekinge. Men vitsen var ju funktionskrav inte åka på släp. Men tack ändå.Var bor du?
Jag passerar Skellefteå imorgon med kåpsläp![]()

Bra ändå, det ”klemas” och ”curlas” för mycket nuförtiden.Här lät någon sin dotter övningsköra med en Enduro.
![]()
Cross/enduro säljes i hela Sverige | Blocket
Blocket är hela Sveriges marknadsplats inom kategorin cross/enduro säljes i hela sverige med över 2497 annonserwww.blocket.se
View attachment 514616
View attachment 514617

Nej verkligen inte.De är ju eftertraktade men är dom så eftertraktade?
![]()
Offroad säljes i hela Sverige | Blocket
Blocket är hela Sveriges marknadsplats inom kategorin offroad säljes i hela sverige med över 419 annonserwww.blocket.se
60 tusen!
Isåfall indikerar det väl att det finns en marknad för hojar med lite krut i som inte väger ett kvarts ton.
Nya alltså.
View attachment 514628
De är ju eftertraktade men är dom så eftertraktade?
![]()
Blocket är hela Sveriges marknadsplats inom kategorin offroad säljes i hela sverige med över 419 annonserwww.blocket.se
60 tusen!
Isåfall indikerar det väl att det finns en marknad för hojar med lite krut i som inte väger ett kvarts ton.
Nya alltså.
View attachment 514628
Ja och en yamaha för lågfartsövningarnaBra ändå, det ”klemas” och ”curlas” för mycket nuförtiden.
Hon skulle ha fått en KTM, så hade hon lärt sig att skruva också!
Precis, trygg och stabil!Ja och en yamaha för lågfartsövningarna
Och balanserad med stämgafflarPrecis, trygg och stabil!![]()
Finns ju helt nya för 80 lökar.De är ju eftertraktade men är dom så eftertraktade?
![]()
60 tusen!
Nya alltså.
View attachment 514628
Finns ju helt nya för 80 lökar.
142 kilo och man slipper förgasare
![]()
CRF300L 2025 - Honda MC
Mångsidiga offroadhojar har funnits i Hondas DNA i flera årtionden. Redan i slutet av 1970-talet kom XL250S, som visade att det gick att kombinera fina landsvägs- och offroadegenskaper i samma maskin, och som banade väg för Hondas legendariska XL-serie, där driftsäkra, ekonomiska och lättkörda...www.hondamc.se
|
Nya BMW S 1000 RR tar form
Redan i maj 2025 gav BMW me... |
|
|
|
Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D
H-D presenterar nya Deadwoo... |
|
|
Sommarauktion hos Antiqueweb
Svenska Antiqueweb avslutar... |