Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Gullig!![]()
Moped säljes i Skellefteå | Blocket
4500 kr - Mopeder - Skellefteå - Säljer pappas moped har bara stått i garaget nästan aldrig körd. Sundiro XDZ 50H Nytankad med separat oljesmörjning. Det s...www.blocket.se
Speciell design View attachment 514531
Var gör man av centralstödet när man kör?![]()
4500 kr - Mopeder - Skellefteå - Säljer pappas moped har bara stått i garaget nästan aldrig körd. Sundiro XDZ 50H Nytankad med separat oljesmörjning. Det s...www.blocket.se

Intressant.![]()

Och vad gör man av fötterna???Var gör man av centralstödet när man kör?![]()
Inte blind men korkad. Jag tittade bara på den bifogade bilden, inte i annonsen. Trodde buttpluggen var stöd. Ja ja. Om någon kör hem den till mig så tar jag den.Är ni blinda…? Stödet sitter ju under påskjutaren och de grå ankfötterna är ju foot peggs’en.
Jag undrar dock om styrstången hålls ihop av eltejpen…?
Det var mer ärlighet än man önskar.Trodde buttpluggen var stöd. Ja ja. Om någon kör hem den till mig så tar jag den.
Trodde buttpluggen var stöd. Ja ja. Om någon kör hem den till mig så tar jag den.
Nu var det ju moppen jag kunde tänka mig om den körs 100 mil ner till mig.Everything is a dildo if you're brave enough.

Nu var det ju moppen jag kunde tänka mig om den körs 100 mil ner till mig.
Mycket text på utrikiska. Men det är en XR400 tror jag.
![]()
2004 HONDA XR400R RALLY - TOURER DUAL/ADVENTURE UNIQUE
Utropspris: 69000 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2026-06-07 20:53:28. Köp & sälj begagnade & oanvända Motorcyklar på Tradera.www.tradera.com
View attachment 514578
Registered in my country as offroad. Was difficult to get documentation for road vehicle registration. I just go trough inspection less 10 minutes and drive on road anyway and recently i have been to 15 countries. I you mind about that, don't buy it??.

Eftersom säljaren har valt sitt eget namn som användarnamn på Tradera så är det lätt att hitta regnumret. Och ja, den är enduroreggad.Den där har varit ute till försäljning tidigare - även då med samma svada.
Skall man tolka det som att hojen är enduroregistrerad? Någon "offroadregistrering" finns inte.
Att köra landsväg lite som man vill är ett problem om hojen är enduroregistrerad.
Att toura utomlands är ett jätteproblem.
Om inte annat så försäkringsmässigt.
Så, jag står nog över. Bra förslag, faktiskt.
View attachment 514582
Lilla Riksvapnet ovanpå allt annat krafs.
Voffodåda?
Eftersom säljaren har valt sitt eget namn som användarnamn på Tradera så är det lätt att hitta regnumret. Och ja, den är enduroreggad.
Jag tänkte såhär, om den tål en sådan resa så är den värd priset. Om inte så blev det ju ingen affär då den inte nådde framTammer...? Är det du?
Var bor du?Ja ja. Om någon kör hem den till mig så tar jag den.
Förra gången...Snacka om att bygga på fel ämne.
Nå, tur att ingen gick på det förra gången hojen låg ute.
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |