Duce-666
Sporthojsnörd
- Gick med
- 28 Apr 2022
- Hoj
- Honda
Inte blocket men same shit different name. Köp en trasig gammal Ducati för 27 https://www.tradera.com/item/302479/673510411/ducati-900-monster-98
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Han säljer även denna som "ägts av en kvinna" och gått 37800 mil"Tidigare ägare en äldre man som körde dom första 5000 milen utan att använda frambroms!! En mekaniker som arbetat med motorer hela sitt liv. "
R6a från 2003....
Jo, tjena...
View attachment 514273
![]()
Yamaha YZF R6 säljes i Värmdö | Blocket
39500 kr - Sport - Värmdö - Tidigare ägare en äldre man som körde dom första 5000 milen utan att använda frambroms!! En mekaniker som arbetat med motorer he...www.blocket.se
Hahaha redflag på den mannen som säljer direCKT!Han säljer även denna som "ägts av en kvinna" och gått 37800 mil
Gissar på rysk ubåtsmekaniker, men coolt ändå att kunna hålla sig från att använda frambromsen så länge!"Tidigare ägare en äldre man som körde dom första 5000 milen utan att använda frambroms!! En mekaniker som arbetat med motorer hela sitt liv. "
R6a från 2003....
Jo, tjena...
View attachment 514273
![]()
39500 kr - Sport - Värmdö - Tidigare ägare en äldre man som körde dom första 5000 milen utan att använda frambroms!! En mekaniker som arbetat med motorer he...www.blocket.se
Inte blocket men same shit different name. Köp en trasig gammal Ducati för 27 https://www.tradera.com/item/302479/673510411/ducati-900-monster-98
"Tidigare ägare en äldre man som körde dom första 5000 milen utan att använda frambroms!! En mekaniker som arbetat med motorer hela sitt liv. "
R6a från 2003....
Jo, tjena...
View attachment 514273
![]()
Optimal konstruktion.
Inte överdrivet mycket elektronik, allting är hyfsat åtkomligt, och en justering av fjädringen....den är redan klar.
Skiter det sig kan man trampa.
Fint objekt:
![]()
-- Blöjpil Novolette Sport Husqvarna säljes i Umeå | Blocket
20000 kr - Mopeder - Umeå - Bra patinerat skick. Ej startad i närtid.www.blocket.se
View attachment 514323
Antalet förtappade själar ökar.....känns det som....Kunde vara ett kul projekt. För 10000 kr.
![]()
Yamaha XV750 virago projekt säljes i Göteborgs stad | Blocket
30000 kr - Övrigt - Västra Göteborg - Avstannat projekt som jag tyvärr måste sälja på grund av platsbrist. Mycket påkostade delar. Kortfattat så är det i ...www.blocket.se
View attachment 514375View attachment 514376
Verkligen.Så fint....
"Har fått smeknamnet Blade av en kompis "
View attachment 514373
![]()
suzuki GSX750f säljes i Kristianstad | Blocket
28000 kr - Sport - Kristianstad - 34661km på mätaren. Besiktigad 2024-04-30. Renoverad av mig hösten 2023 : # Ny lack på tank och kåpor med 2K matt klarlac...www.blocket.se
Verkligen.
Å en renovering också så man slipper tänka på allt det nu när den närmar sig 3500 mil.
View attachment 514377
Enligt annonstexten är åven tanken omlackad.Så kallad sprayburksrenovering.
Sannolikt kraschad hoj som lagats. Jag undrar varför han inte lackade tanken? Tog färgen slut?
Allmänt märklig annonstext.Enligt annonstexten är åven tanken omlackad.
Vad är tanken, en färgklick?
Hade det varit kupolmuttrar monterade på blademärket så hade jag slagit till diREkt!!!Så fint....
"Har fått smeknamnet Blade av en kompis "
View attachment 514373
![]()
suzuki GSX750f säljes i Kristianstad | Blocket
28000 kr - Sport - Kristianstad - 34661km på mätaren. Besiktigad 2024-04-30. Renoverad av mig hösten 2023 : # Ny lack på tank och kåpor med 2K matt klarlac...www.blocket.se
Enligt annonstexten är åven tanken omlackad.
Vad är tanken, en färgklick?
Tipsade bror min om en sån för någon vecka sen. Såg fräsch ut, yoshipipa mm och nån timme bort. 15 papp, försvann illa kvickt. Vi tycker de har utseendet emot sig, men som budgethoj får det stå tillbaka.Allmänt märklig annonstext.
Varför skriver man ens: "Fixat elsystemet"
För mig indikerar det bara att det inte varit i ordning tidigare, och med tanke på de färdigheter som säljaren påvisar i övrigt, då vettefan om det känns tryggare nu?
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |