Dagens Blocket! (mc-relaterat)

đŸ€”mina puckar sitter fortfarande pĂ„ utsidan knĂ€et vet inte hur ni lyckas skava tank och kĂ„por med puckarna om ni inte har extra kardborre o puckar pĂ„ insidan ocksĂ„ 😂
Der var dÀrför jag skrev och undrade: vilken del av kÄpan vilar man knÀpuckarna emot?
Han kanske vilar i fosterstĂ€llning pĂ„ hojen efter körning? 😂

Absolut!
Men intressant infÀstning av regplÄten :rolleyes:
Det dÀr Àr vÀl en ganska vanlig infÀstning, eller vad missar jag? Inte original sÄklart, men rÀtt standard pÄ olika eftermarknads tail tidys.

DÀremot Àr jag lite skeptisk till om Akra-pipan Àr Àkta eller om det Àr en fulkopia.

Det dÀr Àr vÀl en ganska vanlig infÀstning, eller vad missar jag? Inte original sÄklart, men rÀtt standard pÄ olika eftermarknads tail tidys.

DÀremot Àr jag lite skeptisk till om Akra-pipan Àr Àkta eller om det Àr en fulkopia.
Det kanske Àr sÄ, jag har ingen erfarenhet av den typen av prylar.
Tycker bara att den verkar kunna ha lite olika vinklar pÄ regplÄten, men det kanske Àr en del av finessen och anledningen till att man modifierar den?
Aningen svÄrlÀst bakifrÄn :rolleyes:

regplÄt_1.jpg

Det kanske Àr sÄ, jag har ingen erfarenhet av den typen av prylar.
Tycker bara att den verkar kunna ha lite olika vinklar pÄ regplÄten, men det kanske Àr en del av finessen och anledningen till att man modifierar den?
Aningen svÄrlÀst bakifrÄn :rolleyes:

View attachment 514099
Ja, det dÀr sÄg ju lite annorlunda ut. Jag sÄg bara den hÀr bilden bakifrÄn och tyckte att det sÄg rÀtt normalt ut.

1745848898178.png

Nu Ă€r den pĂ„ 29' och inga bud... 👀

1000019338.png

"Tidigare Àgare en Àldre man som körde dom första 5000 milen utan att anvÀnda frambroms!! En mekaniker som arbetat med motorer hela sitt liv. "

R6a frÄn 2003....
Jo, tjena... 🙄

View attachment 514273

Jag tror inte sÄ mycket pÄ den dÀr historian nÀr man kollar nÀrmre pÄ bilderna...

20250502_194738.jpg

"Jo, förresten - en frĂ„ga: Är det vita eller orange blinkers pĂ„ dĂ€r framme?"

"Ja."

Screenshot_20250502-194400_Samsung Internet.jpg

Optimal konstruktion.
Inte överdrivet mycket elektronik, allting Àr hyfsat Ätkomligt, och en justering av fjÀdringen....den Àr redan klar.
Skiter det sig kan man trampa.
Fint objekt:

View attachment 514323

Om jag nu minns rÀtt Àr den dÀr ocksÄ befriad frÄn sÄnt onödigt rackel som vÀxellÄda och Àven lameller utan har nÄn koppling med kulor.

Nyheter
Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser frĂ„n H-D

H-D presenterar nya Deadwoo...

Sommarauktion hos Antiqueweb

Svenska Antiqueweb avslutar...

HJC stÀrker kundrelationen

Pressrelease frÄn HJC Helme...

Sportsterbygge i nÀsta nummer

I Allt om MC nummer 8 komme...

Dags för grÀsgasa hos Hydet