Dagens Blocket! (mc-relaterat)

Verkar som att säljaren har två liknande objekt till salu, inga bud ännu.
Men det kanske slutar som den här :rolleyes:

Honda_ebay.png

Por favor! 😱

View attachment 513971View attachment 513970
Den oklösa bromsskivan bak har han eventuellt skruvat fast i svingen, det får vi se som en välgärning eftersom en sån sak vill man inte bli påkommen att köra ens i en grusgrop. Bromscylindern bak är bara ytterliggare ett samtalsämne.

Last edited:
Vilken del av kåpan vilar man knäpuckarna emot?😜
Ja det fattar inte jag heller riktigt. Tanken brukar det ju vara? Min drömhoj på nittiotalet. Eller vafan, fortfarande. Fast nu skulle man köra den som en gubbe. Konsekvenstänkande och annat skit man begåvas med ju längre man är på planeten.

Ja det fattar inte jag heller riktigt. Tanken brukar det ju vara? Min drömhoj på nittiotalet. Eller vafan, fortfarande. Fast nu skulle man köra den som en gubbe. Konsekvenstänkande och annat skit man begåvas med ju längre man är på planeten.
🤔mina puckar sitter fortfarande på utsidan knäet vet inte hur ni lyckas skava tank och kåpor med puckarna om ni inte har extra kardborre o puckar på insidan också 😂

🤔mina puckar sitter fortfarande på utsidan knäet vet inte hur ni lyckas skava tank och kåpor med puckarna om ni inte har extra kardborre o puckar på insidan också 😂
Der var därför jag skrev och undrade: vilken del av kåpan vilar man knäpuckarna emot?
Han kanske vilar i fosterställning på hojen efter körning? 😂

Absolut!
Men intressant infästning av regplåten :rolleyes:
Det där är väl en ganska vanlig infästning, eller vad missar jag? Inte original såklart, men rätt standard på olika eftermarknads tail tidys.

Däremot är jag lite skeptisk till om Akra-pipan är äkta eller om det är en fulkopia.

Det där är väl en ganska vanlig infästning, eller vad missar jag? Inte original såklart, men rätt standard på olika eftermarknads tail tidys.

Däremot är jag lite skeptisk till om Akra-pipan är äkta eller om det är en fulkopia.
Det kanske är så, jag har ingen erfarenhet av den typen av prylar.
Tycker bara att den verkar kunna ha lite olika vinklar på regplåten, men det kanske är en del av finessen och anledningen till att man modifierar den?
Aningen svårläst bakifrån :rolleyes:

regplåt_1.jpg

Det kanske är så, jag har ingen erfarenhet av den typen av prylar.
Tycker bara att den verkar kunna ha lite olika vinklar på regplåten, men det kanske är en del av finessen och anledningen till att man modifierar den?
Aningen svårläst bakifrån :rolleyes:

View attachment 514099
Ja, det där såg ju lite annorlunda ut. Jag såg bara den här bilden bakifrån och tyckte att det såg rätt normalt ut.

1745848898178.png

Nu är den på 29' och inga bud... 👀

1000019338.png

Nyheter
Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...

Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...