Elmhult
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 25 May 2021
- Hoj
- 2020 Kawasaki KLX230
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Grym hoj, men fel plats.
Lite diffust, jag vet men får en vag känsla av att du inte gillar Royal Enfield…?
Någon seriös köpare som har lust att lägga ett vätskande anbud?
View attachment 511414View attachment 511415

Äsch, ni norr om polcirkeln (eller Dalälven...) brukar ju inte vara så petiga när det gäller långa resor. Kom igen nu, du får ju anstränga dig lite!Grym hoj, men fel plats.
Så jag passar….
Var lite sugen på denna på Tradera. Som vinter projekt.Tradera men iallafall.
Han skrev vad han tänkte i annonstexten.
En mysig hoj men den har ju att plocka med.
![]()
Suzuki GSX 750
Utropspris: 5000 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2025-03-05 19:54:27. Köp & sälj begagnade & oanvända Motorcyklar på Tradera.www.tradera.com
View attachment 511254
View attachment 511255
Det är korrekt. Engelsk ingenjörskonst i Indien utan krydda.Lite diffust, jag vet men får en vag känsla av att du inte gillar Royal Enfield…?
![]()
Ja, själva sträckan är inte problemet som jag ser det, det är landet.Äsch, ni norr om polcirkeln (eller Dalälven...) brukar ju inte vara så petiga när det gäller långa resor. Kom igen nu, du får ju anstränga dig lite!![]()
Vad kostar en Ny Enfield i Colombia?

Du överskattar värdet på cannabis tror jag.Ja, modellen i annonsen är ju utgången, tyvärr.
Och ersatt av en, enligt mig, tråkigare variant.
Och den nya köper man för strax under 30kkr i Indien.
I Colombia….ingen aning, ett kilo cannabis kanske?
Jag har viss tilltro till UD, så resan är redan i tidigt stadie bortsålladDu överskattar värdet på cannabis tror jag.
Testa och se vad som händer och upptäck hur kul dom tycker det är att förknippas med det.
Bodde i Mexiko utan att bli mördad en enda gång. Men dom måste såklart ta höjd (botten?) för stollar som försöker sig på ett dubbelfel med att köpa Royal Enfield med cannabis.Jag har viss tilltro till UD, så resan är redan i tidigt stadie bortsållad
Tror det blir hyfsat svårt att hitta någon som vill åka dit och köpa en hoj osett hur som helst, med eller utan cannabis i eller utanpå kroppen.
Är du helt säker?Bodde i Mexiko utan att bli mördad en enda gång.

Bodde i Mexiko utan att bli mördad en enda gång. Men dom måste såklart ta höjd (botten?) för stollar som försöker sig på ett dubbelfel med att köpa Royal Enfield med cannabis.
Ingen aning med rocken fawken roll!!Mexico...?
To die for!

Ja, ha ha.
Skickade ett meddelande, men fick inget svar.
|
Nya BMW S 1000 RR tar form
Redan i maj 2025 gav BMW me... |
|
|
|
Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D
H-D presenterar nya Deadwoo... |
|
|
Sommarauktion hos Antiqueweb
Svenska Antiqueweb avslutar... |