Dagens Blocket! (mc-relaterat)

Den frågan gäller väl i princip alla ombyggda hojar som finns till försäljning på typ Blocket mm, eller..?? :unsure:
Även byggherren har naturligvis upptäckt det, men lite senare än omgivningen.
Grejen är att byggandet är det roliga - oavsett vad du bygger inom någon hobby så är det svårt att få ut något mervärde.
Hembyggda bilar - näe, motorcyklar - näe, cykel hopplockad av de finaste delarna - näe, plastmodell - mer värd i oöppnad förpackning osv.

Grejen är att byggandet är det roliga - oavsett vad du bygger inom någon hobby så är det svårt att få ut något mervärde.
Hembyggda bilar - näe, motorcyklar - näe, cykel hopplockad av de finaste delarna - näe, plastmodell - mer värd i oöppnad förpackning osv.
Visst är det så.
Det jag får hjärnödem av är att folk inte verkar ha en helhetsbild klar, eller ens kunna överblicka varken slutresultatet eller delmålen.
Steg 1 verkar vara att dricka ett flak öl, skruva isär så mycket som möjligt, lägga allting (inklusive elsystemet) i en låda, och sedan ta fram kapen.
Och resultatet....ja, det hoppas jag i alla fall att byggherren själv är nöjd med.
Så man kan alltid hoppas att det i alla fall var väldigt roligt under projektets gång.
Och - olikhet berikar, jag får ju till exempel avnjuta saker jag inte ens sett i min drömmar.

K

Kasta runt i Kurvor? :cool:
Jag har haft en sån, den var tråkig på varenda tänkbart vis. Kasta runt den i kurvor var inget som föll den naturligt direkt. Men man kanske skulle kunna bygga ihop dem side-by-side och dras efter på en släde på isen eller nåt.

Jag har haft en sån, den var tråkig på varenda tänkbart vis. Kasta runt den i kurvor var inget som föll den naturligt direkt. Men man kanske skulle kunna bygga ihop dem side-by-side och dras efter på en släde på isen eller nåt.
Haha ,,,va ju Ironisk ju :7peta Och ja det är en Skithoj! :)

Och de är ju jävligt Roliga att Kicka igång också..när elen felar ! Vet av erfarenhet :mattias

36771c6e5aa04a81b3689b6cef55d525.webp

:banana

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form