Denna går inte av för hackor: Honda X11 med Army-lack (fast mintgrön). Ok pris också, vem blir först på bollen
View attachment 494947
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Denna går inte av för hackor: Honda X11 med Army-lack (fast mintgrön). Ok pris också, vem blir först på bollen
View attachment 494947
View attachment 494947
Helt klart ett rimligare pris än övriga annonser.Jag tycker ändå att någon här borde knipa denna, i syfte att säkra historiska spår.
Tänk Itera ?
View attachment 495060
För det priset är den ju inte fel....Jag tycker ändå att någon här borde knipa denna, i syfte att säkra historiska spår.
Tänk Itera ?
View attachment 495060
Mmmm...en kommande klassiker. Tänk Easy Rider i modern, miljövänlig version.Jag tycker ändå att någon här borde knipa denna, i syfte att säkra historiska spår.
Tänk Itera ?
View attachment 495060
"Get your motor whirring, head out on the highway, looking for a charger, range is 50 milesMmmm...en kommande klassiker. Tänk Easy Rider i modern, miljövänlig version.
Såååå. Vem köpte den?Jag tycker ändå att någon här borde knipa denna, i syfte att säkra historiska spår.
Tänk Itera ?
View attachment 495060

Den lär säljas fort... ?Jag vill tipsa om en annons på Blocket: jawa 350/640 https://www.blocket.se/annons/sodermanland/jawa_350_640/1400457727View attachment 495108
View attachment 495126
Visst ser den rolig ut, men 90.000:- som utgångspris? Då finns istället det här att välja på för mindre pengar.......
View attachment 495127View attachment 495128View attachment 495129
Du som har sån koll på modellhistoria, vart hittade man inspirationen till de gula extraljusen?Cafèracer?
Jag ser brat, jag ser bob, jag ser ett lamt försök till scrambler.
Café...? Ett hån är vad det är!
Är det bara jag som får en känsla av en dialog i ett dunkelt källargarage...Du som har sån koll på modellhistoria, vart hittade man inspirationen till de gula extraljusen?
Du som har sån koll på modellhistoria, vart hittade man inspirationen till de gula extraljusen?

Som udda hoj kan den ju vara kul att visa för polarna och se om någon vet vad det är, men en tjeckiskt tvåtaktare kan inte vara värd de pengarna. 15000kr kanske, om den är i gott skick.Den lär säljas fort... ?
Jag vill tipsa om en annons på Blocket: jawa 350/640 https://www.blocket.se/annons/sodermanland/jawa_350_640/1400457727View attachment 495108

Som udda hoj kan den ju vara kul att visa för polarna och se om någon vet vad det är, men en tjeckiskt tvåtaktare kan inte vara värd de pengarna. 15000kr kanske, om den är i gott skick.
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |
|
|
Bikeweekend på Kjula denna helg
Den 22-23 augusti är det da... |
|
|
Motorcycle Inferno #8
Den 5 september blir Laxhol... |