Two stroke man
Gudomlig sporthojare
Den är nog snarare hög, jag uppfattar det som höjd i baken och så har han gjort någon slags kompensation och höjt tanken och sadeln, troligen för att få en horisontell linje.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Den är nog ännu mycket sämre än min i regn?Den är nog snarare hög, jag uppfattar det som höjd i baken och så har han gjort någon slags kompensation och höjt tanken och sadeln, troligen för att få en horisontell linje.
Är inte det en senare årsmodell än 1982 btw?Den är nog snarare hög, jag uppfattar det som höjd i baken och så har han gjort någon slags kompensation och höjt tanken och sadeln, troligen för att få en horisontell linje.
Är inte det en senare årsmodell än 1982 btw?
Swingen är väl 1984 eller nått sånt?
Vad var Seca egentligen? Krångligt ändra ramen radikalt och varför. Var det liksom en modell för lite mer salta killar ellerDet är ingen vanlig XS 400. (Vaggram)
Det är en XS 400 Seca (R på vissa marknader)
Motorn ingår som bärande del, och den hade premiär som 1982-års modell.
Vad var Seca egentligen? Krångligt ändra ramen radikalt och varför. Var det liksom en modell för lite mer salta killar eller
...speciellt med tanke på namnet: jag kan tänka mig hur illa just det bygget skulle uppträtt i korkskruven på riktiga Laguna Seca där precis de egenskaper som behövs fullständigt saknades.
Gillar det nya batteriet ?Har brister, och är lila.
Vet inte vilket som är värst - men priset är därefter.
<ladda upp bild verkar inte funka>
Tycker hans kommentar är skön, notera punkterna efterGillar det nya batteriet ?
"sen verkar batteriet "trött" - monterade nytt för 4 år sen från Biltema"
Mycket luft mellan sadel och bakhjul. Beror säkert på 400mm fjädringsväg.
Skit samma om det är snyggt eller ej, tänk på alla tiondels gram han har sparat! Because racebike.Det är nåt som inte riktigt stämmer med centreringen av lättningshålen i vad-den-nu-heter-plåten på styret också.
View attachment 490891
Tror inte det är lätthål. Jag tror det sitter lysdioder i dom där hålen.Det är nåt som inte riktigt stämmer med centreringen av lättningshålen i vad-den-nu-heter-plåten på styret också.
View attachment 490891
Så kan det ju vara. Eller en kombination, win-win? Min OCD skulle få OCD om jag var tvungen att titta på dem under körning. Eller nånsin.Tror inte det är lätthål. Jag tror det sitter lysdioder i dom där hålen.
Spanade in slutet på auktionen på 748R som saknade blandade delar. 64 +moms och slagavgift. Då landar vi på ca 90 tkr.Fanns ju mer grejer där....!
![]()
Auktioner online - Nätauktioner & Konkursauktioner | PS Auction
Auktionsexperter med fokus på konkurser, avyttringar, avvecklingar och överskott. Nätauktioner varje dag. ✓ Fynd & förnuft sedan 1958 ✓ Hållbar konsumtionunits.se
![]()
Auktioner online - Nätauktioner & Konkursauktioner | PS Auction
Auktionsexperter med fokus på konkurser, avyttringar, avvecklingar och överskott. Nätauktioner varje dag. ✓ Fynd & förnuft sedan 1958 ✓ Hållbar konsumtionunits.se
Det är väl ett av alla fultrick de här auktionssajterna kör, alla priser utan moms trots att man riktar sig till konsumenter som är vana att se priser med moms. Sen till kommer slagavgift, hämtavgift, betalavgift, avgift avgift avgift. Nej. Tack. Det är rackarspel för hela slanten.Var inte priserna på siten ink moms...?
(eller såg jag så jävla fel?)
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!