Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ingen KTM?Det är bara att åka ner och spotta given häst i halsen.
Själv vilar jag lite på hanen tills det dyker upp en lagom risig 1500 i samma prisklass.
Man vill ju ha sitt "Piston Diversity Insanity" -intyg...
View attachment 483001

Honda hade väl en V5-motor ett tag?Det är bara att åka ner och spotta given häst i halsen.
Själv vilar jag lite på hanen tills det dyker upp en lagom risig 1500 i samma prisklass.
Man vill ju ha sitt "Piston Diversity Insanity" -intyg...
View attachment 483001
OBS! Motorpaketet är sålt. Detta är ett exempel, typ.
View attachment 483005
En annan annons. Obehaglig bild på motorn, ok hoj annars antar jag.
View attachment 483007
View attachment 483008
View attachment 483006
18000, inkl lite prut och frakt/bensin. Lite mysmeck och en massa reservdelar över.
Denna hade jag gärna köpt om det fanns utrymme för mig att rådda med en hoj till.
View attachment 483009
Det ena utesluter väl inte det andra?Honda hade väl en V5-motor ett tag?
Kanske inget att köra långt med, men fylla en lucka i någons samling.
Hur som helst - respekt för det där diplomet!
Kan både spegla vansinne, men lika gärna beslutsamhet och bra planering.....jag tror på det senare!

Det var väl bara på racehojarna de körde 5-cyl? Jag hade köpt en direkt. Ju fler cylindrar desto bättre men sexorna blir lite klumpiga. V5, två cylindrar bak och tre fram. Satan vad gott den måste låta och gå.Honda hade väl en V5-motor ett tag?
Kanske inget att köra långt med, men fylla en lucka i någons samling.
Hur som helst - respekt för det där diplomet!
Kan både spegla vansinne, men lika gärna beslutsamhet och bra planering.....jag tror på det senare!
Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Yamaha Tdr 250 - 89 https://www.blocket.se/annons/halland/yamaha_tdr_250_89/108220343
Här var en udda fågel. Någon som ringt än?
Inflation, det drabbar alla varor just nu125cc är på väg uppåt prismässigt. Ingen nyhet i o f s, men ändå högre priser varje år.

Men inte min, dessvärre....Vadå? Trädgården är stor, jue...?
På flera sätt, hade man trott. Om folk får mindre pengar i plånboken pga högre räntor, elpriser, hyror och priset på mat så borde det återspeglas i vad man kan betala för "lyx" som motorcyklar. Om räntan på huslånet fördubblas blir det mindre pengar kvar till att köpa ny hoj till sommaren..? Men förmodligen hör inte hojåkare till den kategorin som är speciellt priskänsliga.Inflation, det drabbar alla varor just nu![]()
Absolut, MC ska nog kallas för lyxvara likt båtar. Det går ingen nöd på arbetande människor än. Långt ifrån.På flera sätt, hade man trott. Om folk får mindre pengar i plånboken pga högre räntor, elpriser, hyror och priset på mat så borde det återspeglas i vad man kan betala för "lyx" som motorcyklar. Om räntan på huslånet fördubblas blir det mindre pengar kvar till att köpa ny hoj till sommaren..? Men förmodligen hör inte hojåkare till den kategorin som är speciellt priskänsliga.
Tja en sådär 3 lika stora sänkningar så kanske någon napparNog för att det är ett fint exemplar, pedantskött, låga mil och en ägare etc, men jag tror ändå att det kan krävas ett par prissänkningar till innan denna blir såld...
View attachment 483020
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |