Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Inte en sådan här, väl...?
View attachment 482952
Med dom där löjliga svarta fälgarna?
View attachment 482953
Första utgåvan skall man alltid passa sig för, bara en massa strul med dom modellerna.
Mina försäljningsbilder från 2017.
Bitter, jag...?
Om det hade varit en Super Tenere så hade jag varit på rull nu....![]()



Edit: Annonsen finns kvar.
FB Marketplace. 25 000 kr.
Finns i Hedemora.
View attachment 482960View attachment 482958View attachment 482959
Återkommer med hur långtid det tog ?
Återkommer med hur långtid det tog ?
Mycket mil, men ett för säsongen anmärkningsvärt lågt pris.
View attachment 482922
Milen är egentligen inga stora problem på den maskinen - om den är skött.
Det finns potential för lika mycket till.
Undrar varför säljaren inte orkade dra ut hojen från husväggen för att ta några vettiga bilder....?
Nå, den lär väl försvinna ganska snabbt från Blocket så man slipper fundera.

Jag har en SR500 stående i Luleå som jag hade behövt få ner till Umeå, om du ändå passerar den vägen med tom släp ?Återkommer med hur långtid det tog ?
Märkligt med milställning som nollar sig…Låter som ett bra pris (med ett kul elfel, någon som har någon teori kring det?)
Låter som ett bra pris (med ett kul elfel, någon som har någon teori kring det?)
Som säljaren skriver så var det ett vanligt problem på Gen2 med att mätaren nollställdes. Har för mig att det fanns en fix på det, men minns inte riktigt vad den bestod av.Märkligt med milställning som nollar sig…
Blinkersfelet beror antagligen på att det blir kortis från laddningen över till blinkers eller på vibrationerna. Gissar jag.
Italienare med elfel? Var har jag hört det förut...?Låter som ett bra pris (med ett kul elfel, någon som har någon teori kring det?)

Citerar mig själv.Italienare med elfel? Var har jag hört det förut...?
Perfekt objekt att bygga cafescramblerbobber av jue, ingen kommer någonsin att märka elfelet.
Elsystem med märkliga symptom brukar inte sällan vara jordfel, på en hoj gärna i kabelstammen från tändningslåset ned längs ramen där det rör sig vid varje sväng. Lite damm/fint grus in mellan kablarna och 5000 mils nötande så har man garanterat trådarna framme på några ställen...
Typ som klassikern vid elfel när någon direkt säger ”det måste vara någon typ av jordfel”.
Standard utrustning på dessa. (Men irriterande)Märkligt med milställning som nollar sig…
Blinkersfelet beror antagligen på att det blir kortis från laddningen över till blinkers eller på vibrationerna. Gissar jag.
Vill ha!!! Men orkar inte med projektet just nu. Fan vad ball den hojen är.
Man undra ju bara vad det är som inte står i annonsen. Ok, miltal, men annars då?Vill ha!!! Men orkar inte med projektet just nu. Fan vad ball den hojen är.
Strunt samma, man får anta att det mesta behövs servas men för 10k är det ändå ett bra köp.Man undra ju bara vad det är som inte står i annonsen. Ok, miltal, men annars då?
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |