Dagens Blocket! (mc-relaterat)

Tammer

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 May 2016
Ort
Stockholm
Hoj
Japanska 80-talare
Men vad gjorde mc meken och proffslackeraren då? En bättre bild tyckte han inte heller var av godo, trots ett rövarpris. Varför bara inte försöka i alla fall? Jag har full respekt för folk som gör kassa annonser när de är billiga, men vafan
Och vad är detta: "Bara lackeringen och nålventilerna Kostade över 10000:-"?
 

sundström

bara grusleksaker kvar
Gick med
29 Nov 2006
Ort
sunne
Hoj
XR 650R 690r/sm
Och vad är detta: "Bara lackeringen och nålventilerna Kostade över 10000:-"?
Är väl nålventilerna i förgasarna för runt en femhundring för fyra när det flödat över och sen ett lackjobb för 9500 men jag antar att nån skruvkunnig gjort rent förgasarna också :rofl
 

andersbrink

hasenfrasen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
hedesunda
Hoj
5
Ja det är en bestämd jävel för den låg ute i höstas också så han säljer ju inte till vem som helst :7peta
Jag gjorde snarlikt med min 1370cc bandit för drygt 6 år sedan. Utsatt pris 20k. 180+ hästar på slangen. När spekulanten i fråga vill ha mig att komphöja den från 9:1 till 13:1 inkluderat i priset (som enbart Schnitz-tändningen kostar, dvs 20k) bestämde jag mig - den får stå kvar i mitt garage.
 

notrightrider

I see you...
Gick med
17 Sep 2012
Ort
Halland
Hoj
Pick a number.

Draco

1:a REC 2012 #56
Gick med
25 May 2009
Ort
Bredared
Hoj
CBR 1000 racer Gixxer 600 racer och KTM 690 SMC-R
Killen har kryssat i och betalat extra för Blockets ”versalrandomisering av brödtext” för att skapa litet extra buzz kring sin annons.

Andra annonsörer kan tycka att sådana knep är lite gemena, men jag säger det funkah.
Vad fan har människan gjort med avgassystemet? Det släpar ju nästan i backen.
 

moddlaren

Avliden medlem
Gick med
13 Dec 2016
Ort
i skogen
Hoj
YZF1000R
Jag gjorde snarlikt med min 1370cc bandit för drygt 6 år sedan. Utsatt pris 20k. 180+ hästar på slangen. När spekulanten i fråga vill ha mig att komphöja den från 9:1 till 13:1 inkluderat i priset (som enbart Schnitz-tändningen kostar, dvs 20k) bestämde jag mig - den får stå kvar i mitt garage.
Eller så säljer du den till mej som den är o jag blir skit glad med sisådär 60+ hästar till mot acen.

Lägger du den i ett giffy kuvert o postar swicha jag dej summan + köpet av kuvert?
 

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Ort
+46 Rover, wanderer, Nomad, vagabond
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird

fleece

fleece
Gick med
23 Oct 2004
Ort
nybro
Hoj
Z1000SX -14/ KX250F -14/ SX250 -13
"Storservice" för 4800 mil gjord 2021, kvitto finns (Servicelampa tänd p.g.a. service gjordes vid ~4760 mil, den ska bara vara att släcka på verkstad)"

Men kan man inte få det gjort på den verkstad som gjorde servicen då... :va

Min gissning är att dom har gjort det själva hemma och inte har instrument att släcka service lampan. Kvittot dom skriver i annonsen gäller kanske för delarna som köptes
 

Hixman

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Feb 2015
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati Multistrada V4 Rally-23
Kanske, men på just Ducati går det inte att släcka servicelampan i förtid. Eller att förhindra att den tänds när miltalet uppnås. Ganska korkat kan jag tycka. Råkade själv ut för detta vid senaste servicen.
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top