Wiseguy
Medlem nr.8 sen starten
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
...och direkt poppade bilder av missfostret Lawmaster upp i huvet:Kommer ihåg när den lanserades, men med tanke på priset då så trodde jag faktiskt inte det hade sålts en enda här i landet.
View attachment 462173
Om det stämmer att det är Bosse som lackat den så är det en av hans enklaste och, i mitt tycke, fulare lackerna han lagt. Men han gör väl som kunden vill ha det antar jag.
Ja, sannerligen förtjänar den beskrivningen "unik".Kommer ihåg när den lanserades, men med tanke på priset då så trodde jag faktiskt inte det hade sålts en enda här i landet.
View attachment 462173

Jag såg en i…. Rumänien!! när jag var där i maj i år. Mycket otippad hoj att se där.Kommer ihåg när den lanserades, men med tanke på priset då så trodde jag faktiskt inte det hade sålts en enda här i landet.
View attachment 462173
Var hojen jag hade mina första år med A-kort. Körde som mest 73 mil på en dag med den. Gick en hel del offroad också. Ställbar retur på bakdämpare. I princip en DR650-motor, fast med dubbla förgasare, om jag förstått rätt. Ful, och med tramsig digital hastighetsmätare, men en helt ok enstånka i övrigt. Framhjul är 19".
View attachment 462132

Är nog lika standard som att ägarna kopplar skruvdragaren till hastighetsmätarvajern och backar milen efter säsongVet inte riktigt om jag håller med om att det var en "låååågmilare"...
"Endast 1950 mil"
2000 mil än nog snarare standard på japsglidare från milleniumskiftet.
milen på hojar i Sverige är ju inte värst höga ändå och en japscustom kvittar det nog på
Jävlar nåt så inihelvete fult och opraktiskt 
Ja om det bara är stilen man är ute efter så...Underfjädrat är inte kul. Körde en Triumph "grushoj" för en massa år sedan. Två cylindrar men annars som en Frivind med noppiga däck och upplagt avgassystem. Ingen packning mer än regn- och gångkläder eftersom familjen färdades i bil. Slog ändå igenom både fram och bak vid lite inspirerad körning på vanlig grusväg utan en massa potthål och en förare som inte tillhör de tyngre direkt.
Lät dock gott och många äldre frågade om jag renoverat den själv.![]()
Jag vill ha stil och kunna gasa!Ja om det bara är stilen man är ute efter så...

Det var en sådan med packväskor o två på jag såg i Trollhättan för ett par veckor sedan, blev inte klok på vad som jag tittade på, en scooter? Nä den hade ju växellåda, nå den lät gott o tuffade iväg rätt ok trots lasset på.Kommer ihåg när den lanserades, men med tanke på priset då så trodde jag faktiskt inte det hade sålts en enda här i landet.
View attachment 462173
Jag tycker den är skit ful då...
|
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa
Det händer en hel del när d... |
|
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |