Dagens Blocket! (mc-relaterat)

Skitful och överprisad, två av grundpelarna för att hamna i blockettråden

Låt dig inte förledas av den hemgjorda dakarkåpan; detta är en riktigt bra hoj med precis rätt grejor för seriösa turer. Priset är inte alls i överkant utan rimligt utifrån vad man faktiskt får.

Säljaren körde den nonstop Gbg-Luleå i regn, bara en sådan sak. Allt genomgånget. Har man inte bråttom är det en toppenhoj!

Låt dig inte förledas av den hemgjorda dakarkåpan; detta är en riktigt bra hoj med precis rätt grejor för seriösa turer. Priset är inte alls i överkant utan rimligt utifrån vad man faktiskt får.

Säljaren körde den nonstop Gbg-Luleå i regn, bara en sådan sak. Allt genomgånget. Har man inte bråttom är det en toppenhoj!
Jag lät mig förledas av den hemmagjorda dakarkåpan

https://www.blocket.se/annons/uppsa...lsystem___powerparts_0kr_kont___byte/96384215

Missar jag nåt eller har han rensat bort blinkers också? Sen kan jag tycka att skylten sitter relativt nära däcket men det kanske funkar bra det.
Så jävla jönsigt och fult med skylten där under. Det är bara människor som tänker "fan, sidomonterad skylt är inte fult nog för mig, jag vet, i hjulhuset ska den va!". Den är centrerad iaf...

Nä, köp en snygg tailtidy istället.

Ingen riktig skylt. Undrar om det bara är ett random nummer...?

View attachment 462083

Vi som har lite koll fattar att du är ute och cyklar lite :rofl
Men det kan ju vara som du menar lite lokalt sådär typ, som ordet pirra på wastecoast jmft med en annan del av sverige. :hej :tummenupp

Screenshot_20210707-112554_Samsung Internet.jpg

Lika

smilies1417.gif

Som

bart-simpson-mask-vuxen.jpg

Bär

Jag håller med, det är en rolig och bra hoj.
Dels av egen kraft, men ändå mer för att den fungerar.
Alltid redo för att tuffa ut och ha lite kul.

Var du nöjd med den Yamahan.....?
Den kändes inte som ett annat märke eller så..?
Var hojen jag hade mina första år med A-kort. Körde som mest 73 mil på en dag med den. Gick en hel del offroad också. Ställbar retur på bakdämpare. I princip en DR650-motor, fast med dubbla förgasare, om jag förstått rätt. Ful, och med tramsig digital hastighetsmätare, men en helt ok enstånka i övrigt. Framhjul är 19".

1936466_1162076661893_2522882_n.jpg

Last edited:
Var hojen jag hade mina första år med A-kort. Körde som mest 73 mil på en dag med den. Gick en hel del offroad också. Ställbar retur på bakdämpare. I princip en DR650-motor, fast med dubbla förgasare, om jag förstått rätt. Ful, och med tramsig digital hastighetsmätare, men en helt ok enstånka i övrigt. Framhjul är 19".

View attachment 462132
*host* Suzuki..... Inte Yamaha som i annonsen ?

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon