Körd av min morbror då!Den har gått SO -97 6 tävlingar plus ca 100 mil efter det helt oskruvad i nyskick. org framskärm finns
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Körd av min morbror då!Den har gått SO -97 6 tävlingar plus ca 100 mil efter det helt oskruvad i nyskick. org framskärm finns
Själv skulle jag köpt precis vad som helst om man hade postat en snarlik video istället för pissiga bilder.Eeehhh....
Är det ett regndäck bak?
Men......
Om det vore en bostadsannons så skulle skulle beskrivningen har varit nåt om snickarglädje.
Våffelstugsracer?Nu har vi ju inga cafeer att rejsa mellan här uppe i norr, men i alla fall??
Framdäck ocksåÄr det ett regndäck bak?

Förr i tiden, när jag inte var lika borgerlig som jag är nu, utan hade lååååångt hår, lite nagellack på några tår, och få män hade ring i örat, så när jag hämtade på dagis så ställde sig en treåring framför mig och sa "Får en pappa se ut hur som helst????"

Och inför denna hoj vill jag utbrista "Får en motorcykel se ut hur som helst????"![]()
Estoril blue/silver...inte värt nåt?Tja, säljaren är ju från Varrberg såatte...?
Ärligt talat så skrattade jag rätt ut när jag såg bilden.
Så ful! Så omöjligt onödig. Så mycket jobb som lagts ner, till ingen nytta.

Jo, du är för gammal. Men farbror ska se att det där ordnar sig när han sätter sig på hojen, och lastar upp sina konsumpåsar där bakFRÄN! Men... Alltså.... nu har jag tänkt samma tanke VARENDA gång jag ser en Triumph Thruxton. Det är en riktigt snygg hoj... men är det inte lite för mycket luft mellan bakhjul och sadel? Borde den inte sänkas ett par centimeter? Eller är jag helt enkelt för gammal?
![]()
Custom säljes i hela Sverige | Blocket
Blocket är hela Sveriges marknadsplats inom kategorin custom säljes i hela sverige med över 2147 annonserwww.blocket.se
Caferacer....snälla någon som kan rädda denna, det tyvärr för långt för mej

JaFRÄN! Men... Alltså.... nu har jag tänkt samma tanke VARENDA gång jag ser en Triumph Thruxton. Det är en riktigt snygg hoj... men är det inte lite för mycket luft mellan bakhjul och sadel? Borde den inte sänkas ett par centimeter? Eller är jag helt enkelt för gammal?
![]()
Blocket är hela Sveriges marknadsplats inom kategorin custom säljes i hela sverige med över 2147 annonserwww.blocket.se
FRÄN! Men... Alltså.... nu har jag tänkt samma tanke VARENDA gång jag ser en Triumph Thruxton. Det är en riktigt snygg hoj... men är det inte lite för mycket luft mellan bakhjul och sadel? Borde den inte sänkas ett par centimeter? Eller är jag helt enkelt för gammal?
![]()
Hojen på Blocket är ju rensad baktill. Med stänkskärmen kvar blir det lite annorlunda (bild 1).... men är det inte lite för mycket luft mellan bakhjul och sadel? Borde den inte sänkas ett par centimeter?
Eller är jag helt enkelt för gammal?
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |