Äää
Ja chopperscenen är jag uppväxt i.. själv tycker jag P2 är den vinnande kombinationen. Gärna nån hopplös sörjig engelsk motor!Det är ju ett relativt nytt påfund att gjutjärnspråmarna ska ha V2, de fanns ju i alla möjliga suspekta motorkonfigurationer förr.




). Lite tveksam dock över körställningen med tanke på fotpinnarnas placering. Känns inte som att byggaren orkat fullfölja riktigt hela vägen där...
.
