Dagens Blocket! (mc-relaterat)

1568835059.jpg

https://www.blocket.se/goteborg/Unik_Sportster_1200__konv_883__83400718.htm?sa=1

En sak har han rätt i!
Nog är den "Unik" alltid...
Om man inte initialt kan se hur resultatet kommer att bli så måste man väl ändå backa ett steg och titta på verket när man är klar?

"Alla utbyta delar är valda med omsorg och kvalitet från bra märken" :va
Det må väl vara hänt att det är så, men är verkligen delarna avsedda för denna modell kan man ju fråga sig.
 
View attachment 447480

https://www.blocket.se/goteborg/Unik_Sportster_1200__konv_883__83400718.htm?sa=1

En sak har han rätt i!
Nog är den "Unik" alltid...
Om man inte initialt kan se hur resultatet kommer att bli så måste man väl ändå backa ett steg och titta på verket när man är klar?

"Alla utbyta delar är valda med omsorg och kvalitet från bra märken" :va
Det må väl vara hänt att det är så, men är verkligen delarna avsedda för denna modell kan man ju fråga sig.

skitball ju. älskar club style på sportster och dyna.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
 
Nej en Harley i full galopp halkar man aldrig av..
 
Håller med. Den här typen av sadel är aldrig rätt. Vilka hojar har sån acc att man måste ha ett stöd bak för att inte halka av..?

kan vara rätt om man ska köra snöspår :rock
 
Det är väl inget sug efter vare sig GPX600 eller GPX750. Inte snygga, särskilt inte jämfört med de första GPz600 och 750. :tummenupp
 
Det är väl inget sug efter vare sig GPX600 eller GPX750. Inte snygga, särskilt inte jämfört med de första GPz600 och 750. :tummenupp

Håller med, även om jag körde 750:n under ett par år så gillade jag aldrig nosen på den. En annars mycket duglig hoj som funkade till allt.

Det osnyggaste med GPX 600 är de där knäkuddarna eller vad det ska likna för nåt.
 
Jo, vet vem som köpte den med, det var en Honda XL 250 som stått i ett förråd i 40år


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Det är sånt alla vi motorintresserade drömmer om, vare sig det gäller bilar eller mc. Att hitta en nästan oanvänd pärla som nån ställde undan i en lada för 40-50 år sedan. Finns nån vandringssägen om en gubbe som köpte en ny bil och sedan dog han strax därefter. Hans gumma ställde in den i en lada där den sedan glömdes bort och hittades ett halvsekel senare av nån granne eller bekant, som fick köpa den av en struntsumma. Dags att börja åka runt och leta i gamla lador kanske.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top