Tammer
Gudomlig sporthojare
Snyggt är det ju inte, meeeen..... Visst hade den typ det där stuket med upphöjning mot tanken även original?![]()
Du har rätt, det har den faktiskt. Otroligt...
Fast då var det ingen glipa mellan, det ser lite bättre ut. Men snyggt var det inte trots det. Personligen har jag aldrig tyckt att italienarna fått till designen på motorcyklarna, varken Laverda eller Guzzi hörde till mina favoriter när det begav sig.





