Dagens Blocket! (mc-relaterat)

Det finns ett litet ord med i texten: "högstbjudande".

Syftning och meningsbyggnad är förvisso inte tiptop, min gamla svensklärare skulle ha haft förbättringsförslag. Men vi får anta att det är "högstbjudande" för hela hojen som säljaren menar, och inte enbart högstbjudande för avgassystemet (som det står nu).
 
Det finns ett litet ord med i texten: "högstbjudande".

Syftning och meningsbyggnad är förvisso inte tiptop, min gamla svensklärare skulle ha haft förbättringsförslag. Men vi får anta att det är "högstbjudande" för hela hojen som säljaren menar, och inte enbart högstbjudande för avgassystemet (som det står nu).
Jag tolkar det som att jag för 5000kr får både ett avgassystem, och den som bjuder högst, med på köpet.
Hoppas att hon är snygg, och bra på att laga mat :)
 
Jag tolkar det som att jag för 5000kr får både ett avgassystem, och den som bjuder högst, med på köpet.
Hoppas att hon är snygg, och bra på att laga mat :)
He-he... så kan man också se det! Som sagt, svenska-majjen hade haft lite att jobba med. :)
 
Var det inte kotlettfrillan hos Cake som uttryckligen hatade folks bullriga motorcyklar?

Ja, ribban är låg, men förvånansvärt många kan dansa limbo....
Enligt King Magazine:
Det vore fel att säga att Stefan Ytterborn är en klassisk motorcykelkille. Tvärtom. Att han hatar dem är nästan närmare sanningen.

– Jag lackar när det kommer en Ducati på Sveavägen, säger han och skakar på huvudet.

– Dra åt helvete, du stör.
 
Navmotorn i bakhjulet liknar en trumbroms och batteripaketet under tanken kan likna en bumsemotor utan de groteska fotpinnarna. Det jag ser som den största förbättringspotenialen är det fula instrumentet (Aliexpress budget).

Sen är ju effektsiffrorna för klena.....
Men den är ju snyggare än linjaldesignade Cake´n!

View attachment 480937
Helt okej design frånsett resväskorna och instrumentet. Lite gammal Triump med en aning Yamaha SR400 kanske?
 
Nyfiken K1200 en bra hoj? Inget för mig men en arbetskamrat pratar om hojen, kollar annonser.
Vet inte historien med denna annonserade hoj, men det är ingen lågmilare direkt.


Den specifika hojen är avhandlad från och med detta inlägg:


..och typ 10 sidor framåt.

Säljaren är... ...om inte avrättad, så åtminstone klassad som fåntratt efter ett tag.
 
"Den är väl inte trimmad, hoppas jag?
Sådana hojar skall man passa sig för.
Jag har hört att dom kan spränga växellådan om man mixtrar med effekten"
Jag tror den här jäveln är så slipad så den första som ringer och ”hånar” plötsligt äger den, han drar sig inte för NÅTT
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top