Dagens Blocket! (mc-relaterat)

Toppbox med spoiler... Har han problem med greppet på den där? :rolleyes:

Faktiskt! ST 1300 har problem från 160 och uppåt som den äldre Pannan inte hade. Den är känslig för last, hur man placerar packningen, lufttryck, däckslitage, däckskombinationer - allt.
Inget man inte kan klura ut hur det skall hanteras, men spoiler på toppboxen är inte lösningen på problemet.
Snarare är det nog så att en illa tillpassad toppbox är en stor del av själva problemet.

Well well, Jonas L riskerar att få sin världsbild raserad när han första gången får höra en telefonsketch med Kalle Sändare eller Hassangänget. Antingen det, eller också blir han varse sitt syftningsfel i "Endast seriösa personer ringer"...

Konstigt hur olika man kan vara. Jag orkar fan inte jiddra med en massa människor på telefon när jag skall sälja något. Orkar dom inte maila, klarar dom inte av att formulera sig, förmår dom inte hålla igång en konversation över några dagar så anser jag dom som ointressanta att engagera sig i. Det var nog 10 år sedan jag ens satte ut ett telefonnummer i en annons. Antar att jag är oserrijös då...

Satt precis och funder på om inte den ramlat in på denna tråden, de hade den ju gjort, men holy hell, vet inte varför man vill byta mot husbil för de är väl den i princip redan eller ?! :va :hihi

Satt precis och funder på om inte den ramlat in på denna tråden, de hade den ju gjort, men holy hell, vet inte varför man vill byta mot husbil för de är väl den i princip redan eller ?! :va :hihi

GWn är för stor och söker väl efter något mindre att resa med :D

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...