Dagens Blocket! (mc-relaterat)

Vad fan har man en sån hoj till?
Landsväg? Knappast..
I stan? Inte med de däcken va?
I skogen / grus? Inga skärmar?
Jag bjuder 5000! Behöver en bad-hoj till stugan.
Men det är ju mycket fint som ingår, bl a "Excel svara. IXIL ljuddämpare med dB killer och klossar från sumo Protaper styre Oversize styrfäste KN luftfilter". Bara det är värt en hel del.

Men det är ju mycket fint som ingår, bl a "Excel svara. IXIL ljuddämpare med dB killer och klossar från sumo Protaper styre Oversize styrfäste KN luftfilter". Bara det är värt en hel del.

Förhoppningsvis stannar den i Kalmar, där den verkar höra hemma. (Inga smålänningar på forumet hoppas jag?)
Kör ut den mitt på bron o tippa den över räcket?

Alla fula dyra hemmabyggen så dyker denna pärla upp! Bara slå till direkt!!! Alltså, den ägaren måste vara grym, kanske nån på sporthoj tom? Den som äger och har byggt denna hoj måste kunna sina saker.
Riktigt snygg hoj till riktigt bra pris! Skynda er att köpa innan någon annan gör det!
hohohohohohohoh

Alla fula dyra hemmabyggen så dyker denna pärla upp! Bara slå till direkt!!! Alltså, den ägaren måste vara grym, kanske nån på sporthoj tom? Den som äger och har byggt denna hoj måste kunna sina saker.
Riktigt snygg hoj till riktigt bra pris! Skynda er att köpa innan någon annan gör det!
hohohohohohohoh
Den var ju riktigt fet. Känns driftsäker, att man kommer hem vid minst 50% av åkturerna!

Första slitna kinasadeln jag sett, så hojen verkar ju funka iaf "går bra i motor och låda"
Det roliga är att jag färgade sadeln svart men det svarta försvann när jag var ute och körde i regn, så den blev lite blandad färg. Snyggt om du frågar mig. :)

Priserna på begagnat är ju sjukt höga. Det begärs ofta 75% av nypriset på 10år gamla hojar.
De bästa köpen i dag borde vara mellanklassen Typ Z650 och övre mellanklassen (Z900). Helt flång nya kompetenta hojar för 70-110`.
Men mer normala priser kommer nog som vanligt framåt Jun-Jul.

Priserna på begagnat är ju sjukt höga. Det begärs ofta 75% av nypriset på 10år gamla hojar.
De bästa köpen i dag borde vara mellanklassen Typ Z650 och övre mellanklassen (Z900). Helt flång nya kompetenta hojar för 70-110`.
Men mer normala priser kommer nog som vanligt framåt Jun-Jul.
Det kallas för Tillgång och efterfrågan. Sätter man ett pris som köparen accepterar så är det ju rätt pris. Är det fel pris så får man behålla produkten... :)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman