notrightrider
Braptistpastor
Första bilden skriver han ju att den är för inspiration, det är alltså inte samma hoj. Kanske har han två eller fotat någon annans hoj. Eller helt enkelt snott bilden.
Tidsstämpeln nere i högra hörnet...?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Första bilden skriver han ju att den är för inspiration, det är alltså inte samma hoj. Kanske har han två eller fotat någon annans hoj. Eller helt enkelt snott bilden.
Suzukin ser ju fin ut, allt verkar finnas förutom att jag inte ser några ljuddämpare. Den som vill ha en Turbo har en bra chans här. Själv tror jag att det är en bra investering, vem vill inte ha en cykel som det står Turbo spegelvänt i fronten på.
Att han inte gjort klart kan bero på vad som helst som vi inte vet något om eller ens har med att göra.
Att ta bort nedre gaffelbenen utan att lossa övre är ingen dum idé förövrigt. Spar mycket jobb om det är så att endast packboxar ska bytas eller nederbenen ska poleras, särskilt på en hoj med clipons.
Nu samlar jag på andra sorters cyklar men tanken att ha alla 4 turbos har slagit mig många gånger, om det inte vore för att en av dessa är en Honda CX skulle det kanske ha blivit så.
Syftade på första bilden enligt annonsen, bilden med en hel och fin hoj. Den är knappast samma hoj.Tidsstämpeln nere i högra hörnet...?
Men samma tidsstämpel? Hah, före N-riderSyftade på första bilden enligt annonsen, bilden med en hel och fin hoj. Den är knappast samma hoj.
BMW 2002!Jädrar vad du hugger på den stackars CX:en.
...och vem hade spegelvänd "turbo"-text egentligen?
Kan man undra men jag vet åtminstone två i dagsläget som körs och renoverats. Denna hoppas jag att det blir den tredje och om inte så kommer den gå till att göra den tredje med reservdelar få i bruk för en annan jag har i åtanke. Men tråkigt i sådant fall då denna borde fixas till komplett och ut "på banan igen".Ja, man undrar ju hur många som kan finnas kvar av dessa idag.
Kan man undra men jag vet åtminstone två i dagsläget som körs och renoverats. Denna hoppas jag att det blir den tredje och om inte så kommer den gå till att göra den tredje med reservdelar få i bruk för en annan jag har i åtanke. Men tråkigt i sådant fall då denna borde fixas till komplett och ut "på banan igen".
Helt rätt, det är inte samma hoj, många detaljer skiljer i finish mm. men tydligast är att det inte är samma däckstyp.Den är knappast samma hoj.
&Kan man undra men jag vet åtminstone två i dagsläget som körs och renoverats. Denna hoppas jag att det blir den tredje och om inte så kommer den gå till att göra den tredje med reservdelar få i bruk för en annan jag har i åtanke. Men tråkigt i sådant fall då denna borde fixas till komplett och ut "på banan igen".
Säljes endast komplett för 19000 kr eller högre bud.
Bromsslangen bak sitter väl knappast rätt? Riskerar väl att bli avsparkad när man kickar ??Den här såg fin ut.
Överkant i pris för att jag ska kroka på släpet, men det behöver ju inte alls betyda att priset är fel.
View attachment 465180
Bromsslangen bak sitter väl knappast rätt? Riskerar väl att bli avsparkad när man kickar ??
Sitter nog fel på min, finns ju risk att däcket nöter av slangen
Grymt fin, den där. Fattar inte hur en hoj bara kan ha gått 1000 mil på trettiofem år? Och den röd-svarta är väl mest sällsynta av färgerna? Kanske inte den kulören man vill ha på en dammig, skitig grushoj, men snygg så länge den är ren.Den här såg fin ut.
Överkant i pris för att jag ska kroka på släpet, men det behöver ju inte alls betyda att priset är fel.
View attachment 465180
Jag bjuder 21. Intressant att se hur fort den försvinner.Den här såg fin ut.
View attachment 465180
Men "samlarskick"? Vem är intresserad av att betala 20.000kr mer för en hoj i samlarskick om man nu inte just ska ha den som samlarobjekt i ett framtida hojmuseum? Så fort man tar ut den i skogen och har åkt några hundra mil så är den inte i samlarskick utan en vanlig storstånka och värd kanske 20000kr.Grymt fin, den där. Fattar inte hur en hoj bara kan ha gått 1000 mil på trettiofem år? Och den röd-svarta är väl mest sällsynta av färgerna? Kanske inte den kulören man vill ha på en dammig, skitig grushoj, men snygg så länge den är ren.
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |
![]() |
Yamaha debuterar med V4 i MotoGP
Yamaha har meddelat att för... |
![]() |
Hojmys i Ugglans Park
Ända sedan början av 90-tal... |