Dagens Blocket! (mc-relaterat)

Av alla konstiga kaffe-rejser och andra byggstilar som jag tyvärr inte begriper, så har jag ändå störst förståelse för den här.
Den skickar i alla fall ett budskap till mig: "- Jag skiter i allt, tror du jag bryr mig, fuck världen"
Ganska komplett tycker jag.
Dock tycker jag att hållare för pumphagel saknas, och kanske någon fastnajad döskalle.

Rat1.jpg

Av alla konstiga kaffe-rejser och andra byggstilar som jag tyvärr inte begriper, så har jag ändå störst förståelse för den här.
Den skickar i alla fall ett budskap till mig: "- Jag skiter i allt, tror du jag bryr mig, fuck världen"
Ganska komplett tycker jag.
Dock tycker jag att hållare för pumphagel saknas, och kanske någon fastnajad döskalle.

View attachment 460363
Den där stilen har ju funnits i amerikatt länge nu. Stackars hoj.

Småsaker egentligen. Den går inte att köra från platsen eftersom den är obes, och jag har ingen släpkärra eller dragkrok. Ingenstans att ha den. Och jag har redan två hojar. Men visst blir man sugen.

Du får provköra samt köra till och från verkstan, och verkstan är väl hemma hos dig?

Är du ängslig så kan du ju boka en besiktningstid och köra från säljaren direkt till bilprovningen.

Jamen den har ju döskalle i mätaren. Vet inte hur jag klarat mig genom åren utan det. :brinnerup

Back