Dagens Blocket! (mc-relaterat)

SRX6 är en överskattad och tråkig hoj, otroligt att folk betalar 30.000kr för dessa. De är snygga men har urkass väghålling, dämpning och tråkig motor. Ångrar inte jag sålde min.....

SRX6 är en överskattad och tråkig hoj, otroligt att folk betalar 30.000kr för dessa. De är snygga men har urkass väghålling, dämpning och tråkig motor. Ångrar inte jag sålde min.....

Allt du räknar upp gäller ju för samtliga japs från den tiden. Bortsett från att den, som du skriver, är snygg.
Instrumenteringen är ju svinläcker.

Annonsen redan nere.
"Oh no! Sporthojspatrullen har fått vittring. Lika bra att gömma hojen i garaget och försöka lägga ut den till hösten istället. Hoppas det går att hålla den under radarn."

Han släppte den kanske för 10"

Är ju alltid schysst att bygga på V-tvin, finns ju också konverteringssats som gör att man kan sätta ett bakhjul fram = BOBBER

Tja, det är ju en åtråvärd modell världen över. Så han är nog allvarlig. Han kunde dock fått jobba lite på den allmänna presentationen av varan

yahIhvT.jpg

https://www.blocket.se/alvsbyn/Lifian_125_73340088.htm?ca=20&w=3

Man kan fundera över milpengen på billiga kinesfordon...

Haha har slagits av att all kines-skit som säljs har så fruktansvärt låga mil. Dom brukar ha max 150mil på mätarn. De måste ju vara för tråkiga för att köra eller vad kan det bero på? De är ju knappast så snygga så de köps för att ställas in i vardagsrummet och beundras?

Haha har slagits av att all kines-skit som säljs har så fruktansvärt låga mil. Dom brukar ha max 150mil på mätarn. De måste ju vara för tråkiga för att köra eller vad kan det bero på? De är ju knappast så snygga så de köps för att ställas in i vardagsrummet och beundras?

Jag tror det är folk som inte har så bra koll på utbudet som hittar ett fynd som de ska åka och handla med eller något.
Sen efterhand som tiden går och de ser alla andra hojar, kanske får prova en annan hoj och märker att det är som skillnaden mellan en sönderkörd, rostig ford och en ny merca och blir less på fanskapet.

Som tidigare sagts så är det förmodligen oftast människor som vill prova på mc livet till den billigaste tänkbara pengen i sammanhanget och lika snabbt upptäcker efter köpet att det var ju inte alls vad de inbillat sig och ställer undan hojen i det närmaste för gott.Hur man nu skulle kunna förvänta sig ett annat resultat med tanke på mc valet. :va

Denna förstår jag inte. Är det allvarligt eller felskrivning?

Åtråvärd modell och fungerade felfritt när den ställdes undan 1997. Originalsadeln finns kvar.

https://www.blocket.se/dalarna/Honda_CB_750_K2__73_73328679.htm?sa=1

View attachment 437432

Mejlade säljaren och förklarade i all vänlighet att det priset brukade relatera till ett renoverat exemplar.Vidare så gick sadeln hem i stugorna på sjuttiotalet men knappast när den ställdes undan -97.Nåja, alla kan sväva ut ibland.

Mejlade säljaren och förklarade i all vänlighet att det priset brukade relatera till ett renoverat exemplar.Vidare så gick sadeln hem i stugorna på sjuttiotalet men knappast när den ställdes undan -97.Nåja, alla kan sväva ut ibland.

Jag är helt övertygad om att han uppskattade ditt mail. Jag vet åtminstone att jag alltid blir glad när folk, oombett, förklarar för mig hur saker ligger till.

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!