Nu fastnade jag lite på blocket.. Ungarna har tjejkväll, så jag håller mig undan..
www.blocket.se
Denna hade rätt pris tycker jag, ser väldigt clean ut.
Har alltid varit svag för den där looken, hur den är att köra vet jag dock inte,
har inte provat en.
En v-twin på naken hoj så skulle jag nog köpa en gammal Ducce istället?
Har bara ägt en v-twin, det var en Highland 950 Outback.
Säljes: Suzuki Vx800 - 1994 | BLOCKET
☕️ VX800 Caferacer – stil, ljud och pålitlighet i perfekt balans ☕️Säljer min milt modifierade VX800 i caferacer-stil – för dig som vill sticka ut utan att k...
Har alltid varit svag för den där looken, hur den är att köra vet jag dock inte,
har inte provat en.
En v-twin på naken hoj så skulle jag nog köpa en gammal Ducce istället?
Har bara ägt en v-twin, det var en Highland 950 Outback.




