Brum Trading??????
Ja inte vet jag, jag är inte så bevandrad i Boden området
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Brum Trading??????
Svarade fel gubbe, var riktat till Two Stroke som kommenterade att han borde känt till om det fanns - sorry.Ja inte vet jag, jag är inte så bevandrad i Boden området
Han kan ju inte ens stava, stackarn. På skånska stavas det som det låter. Bäöyjtatt.Jag reagerade också på det. Kanske bara att inse att jag börjar tillhöra den gamla generationen.
Men jobbar ganska mycket i Skåne där hör man "bytat" ibland. Så det kanske är en släng av Danska eller nord tyska
Brum Trading??????
Spännande att de säljer två likadana bortsett från färgen och båda är unika.![]()
Säljes: NORTON Norvin Vincent 1000cc Cafe racer - 1958 | BLOCKET
Norvin Cafe Racer 1958 med 1000cc Vincent motor från 1952.Detta är ett mycket fint och påkostat cafe racer bygge baserat på den Legendariska Vincent 1000cc m...www.blocket.se
Man tar topparna från två framcylindrar, istället för den spegelvända som brukar sitta på den bakre cylindern.Spännande att de säljer två likadana bortsett från färgen och båda är unika.
Och vad är dubbla framtoppar?
Det såldes en liknande i Östergötland för ett tag sedan, om jag inte minns helt fel var den betydligt mindre dyr.
Spännande att de säljer två likadana bortsett från färgen och båda är unika.
Och vad är dubbla framtoppar?
Det här är en seriös fundering. Tror ni någon person i Sverige kommer betala de där priserna för de där hojarna?![]()
Säljes: NORTON Norvin Vincent 1000cc Cafe racer - 1958 | BLOCKET
Norvin Cafe Racer 1958 med 1000cc Vincent motor från 1952.Detta är ett mycket fint och påkostat cafe racer bygge baserat på den Legendariska Vincent 1000cc m...www.blocket.se
Jag! Om jag vinner på Eurojackpot!Det här är en seriös fundering. Tror ni någon person i Sverige kommer betala de där priserna för de där hojarna?
Det finns alltid någon med för mycket pengar.Det här är en seriös fundering. Tror ni någon person i Sverige kommer betala de där priserna för de där hojarna?
tyvärr inte. allt sånt säljs till utlandet enligt min erfarenhet.Det här är en seriös fundering. Tror ni någon person i Sverige kommer betala de där priserna för de där hojarna?
Rätta mig om jag har fel, men så långt jag vet har Vincent alltid haft avgasutblåsen framåt även på bakre cylindernMan tar topparna från två framcylindrar, istället för den spegelvända som brukar sitta på den bakre cylindern.
Då pekar båda avgasrören framåt och man tvingas ha separata insug/förgasare, vilket gör att man slipper pulser i insugen vilket i sin tur leder till bättre fyllnadsgrad
Det gjordes/görs även på Harleys ibland
Rätta mig om jag har fel, men så långt jag vet har Vincent alltid haft avgasutblåsen framåt även på bakre cylindern
Då förstår vi lika mycket - firman har flera HD så han kanske tror att alla V-motorer har avgas framåt o bakåt (till skillnad från Vincent o Ducati Pantah)Det kanske dom har haft, men då förstår inte jag vad han menar...
En bildsökning ger vid handen att du har rätt
Jodå - det finns fler om man letar. Äldre Duccar (bevel drive) troligen också en del riktigt gamla maskiner. Undrar om det är någon fördel med ena eller andra typen förutom att det är enklare/billigare att få in förgasare/insprut som en gemensam enhet inuti V:et. Någon som kan utveckla den frågan???
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!