Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Där köpte jag en motorcykel 1981, har kvar den.Aha! Då förstår jag varför adressen slog så hårt att jag till och med tog en bild när jag var där.
Jag fick en så kraftig känsla av att namnet var bekant, men kunde inte placera det.
Tog bilden för att senare googlA gubben - och blev närmast stött över att han inte fått finare gata uppkallad efter sig.
NU vet jag att jag skulle googlat adressen i stället. Att ha härbergerat Rickmanagenten är en stor ära i sig.
Jag tycker att det verkar fattas något.Vet inte om jag håller med där, men smaken är ju individuell.
Samt "kedja nyrenoverad" får mig att tveka lite...
View attachment 513933
Hm snygg!Vet inte om jag håller med där, men smaken är ju individuell.
Samt "kedja nyrenoverad" får mig att tveka lite...
View attachment 513933

Tveksamt faktiskt...men den ser fin ut!Nu när det gått 10-15 år sen buskiga såna här kostade mindre än hälften, är inte detta ett rätt rätt pris ändå med tanke på skick och utstrålning?
![]()
Sport säljes i hela Sverige | Blocket
Blocket är hela Sveriges marknadsplats inom kategorin sport säljes i hela sverige med över 1422 annonserwww.blocket.se
Men 98 lök! nä tack!Vi är där nu, bara att accepteraTveksamt faktiskt...men den ser fin ut!Men 98 lök! nä tack!
Har man plats och intresse gullandes meren i 10 år till har man inte förlorat en krona. Betydligt mer spännande än hojen motorn satt i från början.Vi är där nu, bara att acceptera![]()
Vettefan, men det finns mycket sämre saker man kan bränna 98 papp på nuförtiden...Nu när det gått 10-15 år sen buskiga såna här kostade mindre än hälften, är inte detta ett rätt rätt pris ändå med tanke på skick och utstrålning?
![]()
Sport säljes i hela Sverige | Blocket
Blocket är hela Sveriges marknadsplats inom kategorin sport säljes i hela sverige med över 1422 annonserwww.blocket.se

Mycket oklart varför Håkan tror att hans minst 30 år gamla mc-kläder är värda 18k.
Antagligen har han googlat och sett att dyraste Rukka-stället idag kostar runt 30k och bestämt sig för att hans gamla skräp då minsann är värt minst 18k
Och det är nog ingen felskrivning för han har flera gånger uppdaterat annonsen och betalat extra för att få den bumpad.
Jag skulle inte ta det ens om det var gratis.
https://www.blocket.se/annons/skane/mc_stall_rukka_gore_tex_kevlar_jacka_byxa/1401826685
View attachment 513951
Mycket oklart varför Håkan tror att hans minst 30 år gamla mc-kläder är värda 18k.
Antagligen har han googlat och sett att dyraste Rukka-stället idag kostar runt 30k och bestämt sig för att hans gamla skräp då minsann är värt minst 18k
Och det är nog ingen felskrivning för han har flera gånger uppdaterat annonsen och betalat extra för att få den bumpad.
https://www.blocket.se/annons/skane/mc_stall_rukka_gore_tex_kevlar_jacka_byxa/1401826685
View attachment 513951
Skriv och fråga ifall han skrivit en nolla för mycket på priset? Jag är lite nyfiken på vad han svarar.
Han försöker även sälja en fax för 900 kr...Mycket oklart varför Håkan tror att hans minst 30 år gamla mc-kläder är värda 18k.
View attachment 513951
Skriv och fråga ifall han skrivit en nolla för mycket på priset? Jag är lite nyfiken på vad han svarar.
Han försöker även sälja en fax för 900 kr...

|
Nya BMW S 1000 RR tar form
Redan i maj 2025 gav BMW me... |
|
|
|
Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D
H-D presenterar nya Deadwoo... |
|
|
Sommarauktion hos Antiqueweb
Svenska Antiqueweb avslutar... |