kaninfaan
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 20 Apr 2024
- Hoj
- Kraftfahrzeug Trunkenpolz Mattighofen und/そして 2019 Yamaha R6
<btw>den som hittar mig en bra och billig 2017 eller nyare R6a vinner ni ett pris<btw>
'PISSMISSIL' ??? jag behöver en förklaring!
'Rekommenderad pissmissil om någon önskar en konsultation med döden. Intygar till 100% att den går fortare än grannens moped. Ditt försäkringsbolag kommer hata dig, men! Du sätter en helt ny definition av ordet cool. Glöm inte att komplettera med tonat visir för dendär mystiska superhjälte känslan. Du bör dessutom helst vara singel, tjejer kommer jaga dig som en rea på Ullared och har du fru blir ni direkt ovänner trots ursäkten - jag kör försiktigt.'
www.blocket.se
'PISSMISSIL' ??? jag behöver en förklaring!

'Rekommenderad pissmissil om någon önskar en konsultation med döden. Intygar till 100% att den går fortare än grannens moped. Ditt försäkringsbolag kommer hata dig, men! Du sätter en helt ny definition av ordet cool. Glöm inte att komplettera med tonat visir för dendär mystiska superhjälte känslan. Du bör dessutom helst vara singel, tjejer kommer jaga dig som en rea på Ullared och har du fru blir ni direkt ovänner trots ursäkten - jag kör försiktigt.'
BMW S1000rr säljes i Ängelholm | Blocket
105000 kr - Sport - Ängelholm - Rekommenderad pissmissil om någon önskar en konsultation med döden. Intygar till 100% att den går fortare än grannens moped...
Last edited: