Dagens Blocket! (mc-relaterat)

När jag läste den här annonsen så fick jag en stor lust att åka till vederbörande, bitchslappa honom och skrika: GROW A PAIR LADY!!!

Citat:

Min tid som hojåkande är numera ett minne blått på grund av ändrade familjeförhållanden.
Så till alla unga ogifta vill jag bara tipsa om detta.
Gift er inte med en som har en vilja av stål och en skönhet som få men ändå har en hjärna.
För då blir du plötsligt PAPPA.

Jag har också en assnygg fru och barn, två stycken. Hus, häst, hund, lån osv, men inte fan vill dom se sin farsa ge upp sitt stora intresse för att förvandlas till en tråkfarsa utan vilja?

Jag vet inte, vad säger ni?

http://www.blocket.se/vastmanland/SHIFT_skinnstall__Strl_M_52925209.htm?ca=9&w=1

När jag läste den här annonsen så fick jag en stor lust att åka till vederbörande, bitchslappa honom och skrika: GROW A PAIR LADY!!!

Citat:

Jag har också en assnygg fru och barn, två stycken. Hus, häst, hund, lån osv, men inte fan vill dom se sin farsa ge upp sitt stora intresse för att förvandlas till en tråkfarsa utan vilja?

Jag vet inte, vad säger ni?

http://www.blocket.se/vastmanland/SHIFT_skinnstall__Strl_M_52925209.htm?ca=9&w=1

En lam ursäkt bara.
Köra hoj var helt enkelt inte tillräckligt viktigt för honom.
Nästa steg blir att hans fru vill skiljas för att hon ledsnar på en snubbe som är osjälvständig och inte har några egna intressen.
Hard luck story som det går 13 på dussinet av.

En lam ursäkt bara.
Köra hoj var helt enkelt inte tillräckligt viktigt för honom.
Nästa steg blir att hans fru vill skiljas för att hon ledsnar på en snubbe som är osjälvständig och inte har några egna intressen.
Hard luck story som det går 13 på dussinet av.

Snarare ett försök till att skriva en annons med humor som misslyckades.
Självklart har man gjort den resan, med den stora skillnaden att jag blev överlycklig över att äntligen få ett EGET garage att ha hojen och alla andra leksaker i.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show