hannuse
När resan är målet
Skärmdumpa gärna.Någon som är sugen på en resa till Ukraina?
Nu sov jag ju bort den här godbiten!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Skärmdumpa gärna.Någon som är sugen på en resa till Ukraina?
Tack för en trevlig analys i vanlig ordning.Detta?
View attachment 487532
Det där skall nog föreställa en deklaration i stil med IMDG-kraven där aktivt drivsats behöver deklareras. 30g blir då krutvikten.
Man kan se att även den orangea skyltningen funnits där men blivit övertejpad.
View attachment 487533
...tack ock lov.
Jag kan störa mig mer på att det mesta av det tillförda verkar sitta fast med spikband och på den taffliga engelskan:
View attachment 487534
"High explosive"?
Bränsle är och märks med "Flammable" - inget annat.
Skärskådar man denna bilden så söker åtminstone jag efter en inre skämskudde att trösta mig med. Men det klart, som förarträning i klassen "stay off the brakes" kanske det funkar...
View attachment 487536
Hans hoj. Hans val.
Men, nu skall han sälja sitt "något av ett one of a kind-projekt" och det verkar som han vill ha extra betalt för att ha hängt på lite surplusmateriel.
Då tycker jag det blir konstigt.
Närmar sig "konst" faktiskt. Någon annan betalar för artistens kreativitet och visar upp sig i dennes kläder ute på vägen.
Märkligt.
Nå, fallhöjden vid ett eventuellt uppvaknande blir inte speciellt dramatisk.
...med den verkshöjden.
Det värsta med annonsen är nog att säljaren hotar med nya projekt.
"Huk er i bänkara..."
Håller med, får hoppas på nya objekt snart! ?Jag brukar dricka stora mängder whiskey.
Hjälper en jättekort stund, och är en dålig lösning, så den ger bara bedövning, som hos tandläkaren.
Råkade ut för samma sak som det du beskriver, alldeles nyligen på Blocket.
Tråkigt när man siktat in sig på en sak, och inte kan ringa säljaren, för det finns inget telefonnummer.
Vettefan, det blev ingen hjälp för dig, mer en bekräftelse av att fenomenet inte är en isolerad händelse.
Hoppas att vi har bättre lycka nästa gång, infaltionen och ökade räntor kanske pressar ut några objekt inom kort.
Det vara bara en "intressekoll".Håller med, får hoppas på nya objekt snart! ?
Men man undrar ju varför han ens satte ut en annons när han gav fan i att svara?
Håller med, får hoppas på nya objekt snart! ?
Men man undrar ju varför han ens satte ut en annons när han gav fan i att svara?
Näe, det är fan otroligt, det som att de vet hur gärna man vill ha hojen och bara därför ser till att djävlas så mycket det går!Var ju samma för mej, en Yamaha mt01 stage 3 trimmad, yamaha original trim. Acra titan och ja allt o lite till.
Ringde. Mailade. Smsade. Blocket meddelande. 10 dagar senare den är såld.
Då skrev jag ändå att jag åker nu prutar inte en spänn o köpet tar 10 minuter när jag är framme. Inte ett svar fören den var såld..

Relativt ny här. Ska bättra mig!Skärmdumpa gärna.
Nu sov jag ju bort den här godbiten!
Du är grundligare och mer välformulerad än jag. Spot on!Detta?
View attachment 487532
Det där skall nog föreställa en deklaration i stil med IMDG-kraven där aktivt drivsats behöver deklareras. 30g blir då krutvikten.
Man kan se att även den orangea skyltningen funnits där men blivit övertejpad.
View attachment 487533
...tack ock lov.
Jag kan störa mig mer på att det mesta av det tillförda verkar sitta fast med spikband och på den taffliga engelskan:
View attachment 487534
"High explosive"?
Bränsle är och märks med "Flammable" - inget annat.
Skärskådar man denna bilden så söker åtminstone jag efter en inre skämskudde att trösta mig med. Men det klart, som förarträning i klassen "stay off the brakes" kanske det funkar...
View attachment 487536
Hans hoj. Hans val.
Men, nu skall han sälja sitt "något av ett one of a kind-projekt" och det verkar som han vill ha extra betalt för att ha hängt på lite surplusmateriel.
Då tycker jag det blir konstigt.
Närmar sig "konst" faktiskt. Någon annan betalar för artistens kreativitet och visar upp sig i dennes kläder ute på vägen.
Märkligt.
Nå, fallhöjden vid ett eventuellt uppvaknande blir inte speciellt dramatisk.
...med den verkshöjden.
Det värsta med annonsen är nog att säljaren hotar med nya projekt.
"Huk er i bänkara..."
Blir inte klok på den här annonsen - är det en eller två hojar han vill sälja?
Priset förhandlingsbart inom rimliga gränser - är det inte liiiite dyrt, tom för två hojar?
View attachment 487567
Man slutar aldrig att förvånas... Att yrket korrekturläsare är borta syns med all tydlighet i media men en liten säljannons borde väl inte vara så svårt att få hjälp med ?Blir inte klok på den här annonsen - är det en eller två hojar han vill sälja?
Priset förhandlingsbart inom rimliga gränser - är det inte liiiite dyrt, tom för två hojar?
View attachment 487567

Det är lite dyrt även om det är 10.Blir inte klok på den här annonsen - är det en eller två hojar han vill sälja?
View attachment 487567
Jag blev lite nyfiken av kartan över Karlstad så jag försökte minnas tillbaka var jag bodde nånstans. Tydligen hette det Fältgatan, men faciliteten intill måste ha tillkommit efter att jag flyttade för den minns jag inte alls.
View attachment 487570

Det ska nog förstås som att han säljer sin hoj och förmedlar kompisens. Få in 2 annonser i 1, men det är annonsören som sköter det vidare kontaktandet.Blir inte klok på den här annonsen - är det en eller två hojar han vill sälja?
View attachment 487567
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!