Dagens Blocket, endast printscreen-inlägg!

• Thread starter Thread starter sportbike
  • Start date Start date
Var ett tag sen jag såg en så dåligt skriven annons... Kolla bara hur han använder punkter, byter bokstäver och säger emot sig själv:D :näsblod

Bifogat

• annons.jpg
    annons.jpg
    115.4 KB · Visningar: 591
Såg en bilannons på Blocket idag som mer var utformad som en kontaktannons. Orkar inte hålla på att spara bilder o joxa så jag sket i det. Tänkte länka men det ska man visst inte. Sorry :gråta

Titta på videoklippet i annonsen

Killen springer runt sin hoj tills han närmar sig utlösning, sen sätter han sig på den och vrider på rullen och stönar högt :D:D

Obs höj volymen....

OBS NR 2 DET GÅR INTE ATT GÖRA EN DUMP PÅ ETT VIDEOKLIPP I EN BLOCKET ANNONS

http://www.blocket.se/gavleborg/Gsx_r_1000_35574693.htm?ca=11&w=3

Stönet (och att du påpekade det) gjorde verkligen hela klippet :D :D :D

Och kursettan jobbar enl. egen utsago på kärnkraftverk!!?
Nu vart jag helt plötsligt kärnkraftsmotståndare.
Jisses.. :näsblod

I second that! Man får ju hoppas att stjärnan är städare eller något liknande...:näsblod

Last edited:
Hahahaha fan finns det för folk?

Ser framför mig vad det är för person och karaktär som vill ha tag i en sådan damsugare, sån där jävla vänster/feminist som klär sig som en tönt, kör med fula nörd glasögon och handlar det fulaste den kan hitta på secondhand/"vintage" som det nu så trendigt och fint kallas. En sån fjant som tror han är så originell.

Bifogat

• Namnlöst-1.jpg
    Namnlöst-1.jpg
    117.2 KB · Visningar: 457
Var ett tag sen jag såg en så dåligt skriven annons... Kolla bara hur han använder punkter, byter bokstäver och säger emot sig själv:D :näsblod

Tyckte den var fullt läsbar, men så jobbar jag ju i Sunne så jag är väl mer än en aning skadad. Fryksdalsmål är tämligen säreget.

Ett bra utan rost honda civic 1.6l 88 -88 Säljes en bra Honda Civic 88års-modell, 1,6 liter.
Motorn har bytts ca 1år sen, har kört 5000km samtidigt har kamrem, spännare mm har bytts.
Inställt sportluftfilter:va, sport avgassystem, bilen är rostskyddad i sommar.
Bilen saknar en lista på vänster fram dörr.
Du kan också få reservdelsmotor och den gamla motorn med.:tummenupp
Pruttat och klart.:brinnerup

Bifogat

• inställd_och_pruttad.JPG
    inställd_och_pruttad.JPG
    105.1 KB · Visningar: 334
Ett bra utan rost honda civic 1.6l 88 -88 Säljes en bra Honda Civic 88års-modell, 1,6 liter.
Motorn har bytts ca 1år sen, har kört 5000km samtidigt har kamrem, spännare mm har bytts.

Civic For The Win!! :D

HUR STOR ÄR MÅSEN SOM SLÄPPTE SKITEN PÅ HUVEn?!?! :skrämd

...och han jobbar på ett kärnkraftverk:gnissla

Det här var bra höstpris , nästan så man blir lite sugen att prova en kromsläde

Bifogat

• blocket.JPG
    blocket.JPG
    178.2 KB · Visningar: 343
Back